Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
Termin ważności strony | 2007-09-03 |
---|
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
Przedmiot zamówienia:
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t na bazie furgonu z napędem 4x2 dla jednostki OSP
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.14.42.00-0 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. 087 643 42 19,
e-mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl,
- Grzegorz Liszewski, tel. 087 643 81 23.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 05 października 2007 r.
Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11. Dokumentacja przetargowa - bezpłatna.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60,
16-300 Augustów do dnia 3 września 2007 do godz. 10:00.
Kryteria wyboru oferty (w % ): - cena - 100 %
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 3 września 2007 r. o godzinie 10:15.
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania oferty.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności:
- w latach 2005 - 2007 zrealizowali przynajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia.,
- posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły „spełnia- nie spełnia”
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN do upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Augustów 20.08.2007 r.
Przekazano do publikacji na stronach portalu internatowego Urzędu Zamówień Publicznych dnia 20.08.2007 r.
Metryka strony