Dostawa tonerów - zapytanie ofertowe.
Termin ważności strony | 2015-03-25 |
---|
Zapytanie ofertowe
dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro
I. Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
NIP: 846-15-29-116
tel/fax: 87 6434210 / 6434211
e-mail: Urzad.Miejski@urzad.augustow.pl
Zaprasza do złożenia oferty na „Dostawę tonerów i atramentów do drukarek oraz innych materiałów eksploatacyjnych”
Zapytanie ofertowe można pobrać ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Augustowie:
http:// um-augustow.pbip.pl w zakładce „Przetargi”.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Zakup i dostawa tonerów i atramentów do drukarek oraz innych materiałów eksploatacyjnych - pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w załączniku nr 1.
2. Dostawa obejmuje materiały fabrycznie nowe - Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały były fabrycznie nowe, oryginalne zalecane przez producenta sprzętu lub w pewnych pozycjach zamienniki z gwarancją jakości producenta.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
III. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego pisemnego formularza zamówienia, który prześle na podany numer faksu, podany e-mail lub innej dogodnej dla Wykonawcy formie.
IV. Inne istotne warunki zamówienia:
Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Zapłata za dostarczony towar nastąpi w terminie 14 dni od daty dostawy do Urzędu i jego ilościowym i jakościowym odbiorze, przelewem na podany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
Osoba do kontaktu: Marek Taraszkiewicz, tel. 87 6436588.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
· Wypełniony i podpisany Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 3, bądź inny spełniający kryteria wyznaczone w załączonym dokumencie,
· Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2, bądź inny spełniający kryteria wyznaczone w załączonym dokumencie.
Ofertę należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim pod rygorem nieważności.
Miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w ofercie winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Ofertę można złożyć osobiście u Zamawiającego w zamkniętej kopercie z napisem „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę tonerów i atramentów do drukarek oraz innych materiałów eksploatacyjnych” (sekretariat Urzędu Miejskiego w Augustowie - I piętro, pok. nr 25), przesłać pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu do Urzędu).
VI Termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do 24.03.2015r. do godz. 12:00.
VII Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 — opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 — formularz cenowy
3. Załącznik nr 3 — formularz oferty
Metryka strony