Dostawa tonerów, atramentów i innych materiałów eksploatacyjnych - zaproszenie do składania ofert

Termin ważności strony 2012-03-21

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 EURO

1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: tonery i atramenty – 41 szt., folia do faksu – 13 szt., płyty CD – 400 szt., baterie do UPS – 10 szt., pojemnik na zużyty toner – 2 szt., bęben do faksu – 1 szt.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl

3. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

- Marek Taraszkiewicz - tel. 087 643 65 88,

- Janusz Zakrzewski - tel. 087 643 42 19.

4. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.

5. Dokumentację zamówienia(specyfikację) można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustówdo dnia 21 marca 2012 r. do godz. 12:00.

8. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

9. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

10.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Augustów 12.03.2012 r.

Burmistrz Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2012-03-12

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2012-03-12