Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Termin ważności strony 2011-03-21

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 14 000 EURO

1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14000 EURO .

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Rosiczkowej, ulicy Goryczkowej, ulicy Miłkowej, ulicy Groszkowej w Augustowie

Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego

I/ Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego

Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru winien być zgodny z ustawą
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006r., poz. 1118),
w tym zgodny z art. 25 i 26 ustawy i jest następujący (nadzór nad robotami
o następujących
specjalnościach:drogi,w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychoraz w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych):

a/zapoznanie się z dokumentacją projektową,

b/zapoznanie się umową o roboty budowlane, terenem objętym inwestycją
i jego uzbrojeniem,

c/udział w przygotowaniu dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

d/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie,

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-kontroli jakości wbudowanych elementów, stosowanych materiałów,

-zgodności robót z prawem budowlanym, dokumentacją projektową, kosztorysami ofertowymi, umową o roboty budowlane, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami ochrony pożarowej,

-współpraca z Wykonawcami dokumentacji projektowej w zakresie nadzoru autorskiego,

-rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej dotyczących nadzorowanej inwestycji z zasięgnięciem opinii Wykonawców dokumentacji projektowej, rzeczoznawców, obsługi geodezyjnej, geologicznej,

-kontrolowanie dokonywania w Dzienniku budowy wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie do oceny właściwego wykonania robót,

-potwierdzanie w Dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości obiektu (robót) do odbioru po sprawdzeniu kompletności i prawidłowości dokumentów powykonawczych (protokoły, sprawozdania, itp.),

-sprawdzenie i podpisanie dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny) przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych,

-kontrola ilości i wartości finansowych wykonanych robót przez sprawdzanie
i akceptowanie rozliczeń robót wg. obmiarów, kosztorysów powykonawczych, tabel rozliczeniowych robót do odbiorów częściowych i końcowego,

-udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności odbiorów robót zanikających
i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze końcowym,

-udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności przeglądów gwarancyjnych
i odbiorze pogwarancyjnym,

e/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych prac łącznie z wykonaniem kosztorysu sprawdzającego, przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

f/obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do Dziennika budowy.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1;

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl

4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

- Józef Górski - tel. 087 643 42 18,

- Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19.

5. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia od 29.03.2011 r. do końca okresu gwarancji i rękojmii.

6. Dokumentację przetargową zamówieniamożna odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustówdo dnia 21 marca 2011 r. do godz. 10:00.

8. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

9. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

10.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-montażowych polegających na wybudowaniu drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z infrastrukturą w postaci linii kablowej energetycznej oświetleniowej i kanału deszczowego.

b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:

drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.

c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie

spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych.

12.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 10.03.2011 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2011-03-14

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2011-03-10