Ogłoszenie Burmistrza Miasta Augustowa
Termin ważności strony | 2013-12-20 |
---|
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą.
Przedmiot zamówienia:
Utrzymanie bieżące tablic z nazwami ulic, urzędów publicznych i innych, utrzymanie bieżące oznakowania pionowego dróg gminnych i dróg wewnętrznych, konserwacja oraz naprawa uszkodzonych elementów małej architektury, remonty cząstkowe - naprawa chodników, parkingów, zatok parkingowych, nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych administrowanych przez Burmistrza Miasta Augustowa.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8 Instalowanie znaków drogowych, 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.93-9 Instalowanie mebli ulicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Leszek Romanowski - tel. 87 643 42 20,
Janusz Zakrzewski - tel. 87 643 42 19.
Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: 02.01.2014 r. - 31.12.2016 r.
Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 20 grudnia 2013 r. do godz. 10:00.
Kryteria wyboru oferty (w %):
- cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac w ramach utrzymania bieżącego tablic z nazwami ulic, urzędów publicznych i innych, utrzymania bieżącego oznakowania pionowego dróg, konserwacji oraz naprawy uszkodzonych elementów małej architektury, remontów cząstkowych - napraw chodników, parkingów, zatok parkingowych i nawierzchni dróg.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.
Augustów 05.12.2013 r.
Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 05.12.2013 r.
Metryka strony