Ogłoszenie Burmistrza Miasta Augustowa

Termin ważności strony 2014-02-14
Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na drogach publicznych w Augustowie.

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO

  1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

działający w imieniu i na rzecz Powiatu Augustowskiego i Gminy Miasto Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

Starostwo Powiatowe w Augustowie, ul. 3 Maja 29, 16-300 Augustów

e-mail: promocja@hot.pl, strona:www.augustowski.home.pl

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dalej zwaną ustawą.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zadania inwestycyjnego pn.: Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na drogach publicznych w Augustowie.

Zakres rzeczowy prac.

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i administrowania Strefą Płatnego Parkowania na drogach publicznych w Augustowie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 07.03.2017r.

Zamawiający w zakresie realizacji usługi zorganizowania i administrowania SPP wymaga wykonania następujących czynności:

a) zorganizowanie, wyposażenie i administrowanie SPP oraz Biurem Obsługi Strefy Płatnego Parkowania

b) prowadzenie czynności techniczno - organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia

Strefa Płatnego Parkowania obejmuje drogi publiczne, tj. drogi gminne i drogi powiatowe, na których będzie znajdować się około 441 miejsc parkingowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

- Józef Górski - tel. 087 643 42 18 - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia;

- Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19 - sprawy dotyczące procedury udzielenia zamówienia.

  1. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: do 07.03.2017 r.

  2. Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

  1. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 14 lutego 2014 r. do godz. 10:00.

  2. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na zorganizowaniu i administrowaniu strefą płatnego parkowania z poborem opłat za pomocą parkometrów o wielkości strefy nie mniejszej niż 250 miejsc parkingowych i liczbie parkometrów nie mniejszej niż 12 szt. przez okres, co najmniej 12 miesięcy.

b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie

spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych).

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Augustów 30.01.2014 r.

Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 30.01.2014 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2014-02-11

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2014-01-30