Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Termin ważności strony 2009-08-06
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa sali sportowej, boiska, przebudowa istniejącego obiektu dydaktycznego przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej
URZĄD MIEJSKI

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej

powyżej 14 000 EURO

  1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

  1. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa sali sportowej, boiska, przebudowa istniejącego obiektu dydaktycznego przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Konopnickiej”

Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru jest następujący:

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami

techniczno-budowlanymi,normamipaństwowymi i zasadami wiedzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i

końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i

ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i

odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie

opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji

inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu

budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i 26.

Zakres rzeczowy: robót budowlano - montażowych:

a) Budowa sali sportowej i terenowych urządzeń sportowych:

1)budowa hali sportowej z łącznikiem w ramach rozbudowy istniejącego budynku dydaktycznego

Szkoły Podstawowej nr 4. Hala sportowa o wymiarach osiowych 36,0x48,0m i wysokości

minimalnej 8,5 m z areną mieszczącą pełnowymiarowe boiska do następujących dyscyplin

sportowych: siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej, mini futbolu i tenisa ziemnego. Widownia stała

5-stopniowa dla max 320 osób oraz trybuny składane na poziomie płyty boiska dla 198 osób. Od

strony południowej przylega piętrowy, całkowicie podpiwniczony budynek zaplecza techniczno-

socjalnego. Hala sportowa wraz zapleczem połączona funkcjonalnie z istniejącym budynkiem

szkoły łącznikiem w obrębie trzech kondygnacji. Wyposażenie sportowe sali i boisk

zewnętrznych.

2)budowa zespołu boisk i bieżni z siedziskami (trybunami):

- boisko do piłki nożnej o wymiarach 24×50m o nawierzchni trawiastej na podbudowie z pospółki,

- boisko uniwersalne o wymiarach 22×44m (do piłki ręcznej i koszykówki) · o nawierzchni

poliuretanowej na podbudowie z betonu,

- bieżnia 4-torowa o długości 60m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z betonu,

- skocznia w dal i do trójskoku o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie · z betonu, zeskok

wypełniony piaskiem.

- rzutnia do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie · z betonu,

- trybuny w formie siedzisk z listew drewnianych osadzonych na słupkach podporowych

wykonanych z cegły klinkierowej z rdzeniem betonowym.

b) Częściowa przebudowa budynku istniejącego, przebudowa stropodachu, docieplenie budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:

1)termomodernizacja budynku szkoły wraz z przebudową dachu,

2)przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w części istniejącej budynku szkoły.

c) Towarzysząca infrastruktura:

1) sieci i przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej z drenażem

opaskowym

2) parkingi, miejsca postojowe, jezdnia, wjazd od ul. Zacisze, wjazd od ul. Sosnowej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 na podsypce piaskowo-cementowej na podbudowie z kruszywa naturalnego i łamanego

3) chodniki o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 na podsypce piaskowej na podbudowie z kruszywa naturalnego

4) ogrodzenie działki od strony ulic na słupkach z cegły klinkierowej z rdzeniem żelbetowym, na fundamencie betonowym zwieńczonym klinkierem, przęsła z kształtowników stalowych

5) ogrodzenie od strony posesji sąsiednich na słupkach metalowych, przęsła metalowe obudowane blachą trapezowa powlekaną

6) oświetlenie zewnętrzne boisk i parkingu.

Wymagany skład zespołu nadzoru:

- inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych

- inspektor nadzoru robót drogowych

- inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych

- inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych

- inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

- inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://um-augustow.pbip.pl

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

- Jolanta Jasionowska-Sarat - tel. 087 643 12 21, e-mail: Jolantasj@urzad.augustow.pl,

  • Andrzej Rudak- tel. 087 643 42 19, e-mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.03.2012 r.

  2. Dokumentację zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11. SIWZ - bezpłatna.

  3. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 06 sierpnia 2009 r. do godz. 10:00.

  4. Kryteria wyboru oferty (w %): cena - 100 %

  5. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 06 sierpnia 2009 r. o godzinie 10:15.

  6. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania oferty.

  7. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności:

- wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:

konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,

- w okresie od 15.07.2006 do 15.07.2009 r. zrealizowali przynajmniej 2 zadania odpowiadające

swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, za wykonanie zadania

zamawiający uzna pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową 2 obiektów użyteczności

publicznej, w tym przynajmniej 1 sali gimnastycznej

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonania na podstawie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 PLN (cztery tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.

Augustów 15.07.2009 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 15.07.2009 r.

3

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2009-07-15

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2009-07-15