Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Termin ważności strony 2010-06-15
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012
Augustów, dn

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO

1.Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

2. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego:

Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego (nadzór nad robotami
o następujących
specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w p
rzekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wi
edzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25
i 26.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://um-augustow.pbip.pl

3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- Józef Górski, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 12 39, e- mail: Józef.Gorski@urzad.augustow.pl

- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19, e- mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do końca okresu gwarancji i rękojmii.

5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja - bezpłatna.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 21.06.2010 r. do godz. 10:00.

7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.06.2010 r. o godz. 10:15.

9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:

Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
- wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie

branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:

konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń

elektrycznych i energetycznych,
- w okresie od 21.06.2008 do 21.06.2010 r. zrealizowali przynajmniej 1 zadanie polegające na pełnieniu nadzoru nad wykonaniem min. jednego boiska o nawierzchni poliuretanowej i jednego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.

Augustów, dnia 14.06.2010 r.

W załączeniu do niniejszego zaproszenia:

1. Formularz ofertowy - Oferta wykonawcy

2. Formularze nr 2 -4

3. Projekt umowy

Formularz nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Wykonawca:

Niniejsza oferta zostaje złożona przez*:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

* W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) należy podać dane wszystkich partnerów.

Osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania wykonawcy:

L.p.

Imię i nazwisko

Podstawa umocowania do reprezentowania wykonawcy

1.

2.

1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy

jest wynagrodzenie w wysokości…….% słownie:………………………………………

procent od wartości robót budowlano-montażowych netto według rozliczenia umownego

plus obowiązujący podatek VAT.

2. Jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3, Zapoznaliśmy się ze specyfikacją i akceptujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń.

4. Oświadczamy, że otrzymaliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

…………………………………………………………………


(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 2

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

3.

Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 3

Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

Oświadczamy, że przy realizacji niniejszego zamówienia będą uczestniczyć niżej wymienione osoby:

Imię i nazwisko oraz podstawa dysponowania

Funkcja

Nr uprawnień

Informacje dotyczące doświadczenia

Oświadczamy, że wymienione osoby posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 4

Wykaz wykonanych zamówień

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

L.p.

Zamawiający

Nazwa, zakres i termin realizacji zamówienia

1.

2.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

PROJEKT UMOWY

U M O W A nr …10

na pełnienie funkcji inspektora nadzoru zawarta w dniu …….06.2010r.
w Augustowie pomiędzy
Gminą Miasto Augustów, zwaną w dalszym ciągu umowy Zamawiającym reprezentowaną przez :

mgr Kazimierza Kożuchowskiego - Burmistrza Miasta Augustowa

przy kontrasygnacie mgr Moniki Podziewskiej - Skarbnika Miasta

a ……………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym w dalszym ciągu umowy Wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) w wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w zaproszeniu do złożenia oferty o następującej treści.

§1.

Zamawiający zleca zaś Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012”.

§2.

1.Wykonawca oświadcza, że będzie wykonywał nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszej umowy w branży .......................................... osobiście
i posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:.......................
w specjalności ...........................................................................................,

2.Wykonawca oświadcza, że w jego imieniu nadzór inwestorski w niżej wymienionych branżach będą wykonywały następujące osoby:

…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:............................................. w specjalności…....................................... ,

…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:........................................ w specjalności ............................................. ,

…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:........................................ w specjalności .............................................. .

§3.

1. Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru jest następujący (nadzór nad robotami
o następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i 26.

2. Zakres rzeczowy robót budowlano - montażowych i pozostałych realizowanych przez Wykonawcę jest następujący:

a/roboty budowlano - montażowe:

-rozbudowa obiektu szkoły o budynek sanitarno - szatniowy o powierzchni zabudowy 68,41m2, długości 16,40m i szerokości 4,36m, dach jednospadowy, jedna kondygnacja,

-boisko piłkarskie do piłki nożnej trawa syntetyczna o wymiarach 30x62m,

-boisko wielofunkcyjne do piłki koszykowej i siatkowej nawierzchnia poliuretan o wymiarach 19,10x32,10m,

-ogrodzenie boisk o wysokości 4,00m wraz z piłkochwytami o wysokości 6,0m,

-linia oświetleniowa kablowa,

-odwadniająca sieć drenacyjna,

-nawierzchnie drogi wewnętrznej, ciągu pieszego i zieleń urządzona,

-przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,

-budowa infrastruktury technicznej:

1/przyłącze kanalizacji sanitarnej,

2/przyłącze kanalizacji deszczowej.

b/obsługa geodezyjna:

-wytyczenie urządzeń do wbudowania,

-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1kpl, kopie map zasadniczych formatu A-1 - 2kpl zatwierdzone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Augustowskiego,

-obmiary robót w formie geodezyjnej - szkice geodezyjne pomiarowe
i wyliczenia,

c/zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych,

d/plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

e/prace zabezpieczające istniejącej infrastruktury przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. dokumentacji projektowej. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń obcych (istniejące: kanał sanitarny z przyłączami, wodociąg z przyłączami, kanał deszczowy, kablowa linia telekomunikacyjna, kablowe linie energetyczne komunalna i oświetlenia zewnętrznego, projektowane i do wbudowania: przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, sieć drenacyjna, kablowa linia energetyczne oświetlenia zewnętrznego, nawierzchnie boisk ze sztucznej trawy i poliuretanowej, zagospodarowanie terenu - zieleń urządzona, droga wewnętrzna, chodnik). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych i pozostałych realizowanych przez Wykonawcę wymienionych w §3 ust 2 pkt a, b, c, d, e określają: dokumentacja projektowa z przedmiarami robót, STWiOR i SIWZ.

§4.

Inspektor Nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zleceniodawcy jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej
z Wykonawcą o wykonanie robót budowlanych wymienionych w
§1 niniejszej umowy.

§5.

1. Jeżeli w toku realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych oraz nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy.

2. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych polecenia realizacji robót dodatkowych
i nieprzewidzianych dokumentacją.

3. Ewentualne zamówienie z wolnej ręki na roboty budowlane dodatkowe będzie możliwe przy spełnieniu przesłanek określonych w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Roboty budowlane dodatkowe będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego przygotowanego przez Wykonawcę, zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorys, kosztorysy powykonawcze zostaną opracowane w oparciu o składniki cenowo twórcze zaoferowane w przetargu. Przy cenach materiałów i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym zostaną przyjęte średnie ceny z Informatora cenowego ORGBUD - SERWIS z I kw. 2010r. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR-y z rzeczywistymi nakładami materiałów i sprzętu.

§ 6.

Termin gwarancji na roboty budowlano - montażowe wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

§7.

Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie w wysokości …….% słownie ……………. procent od wartości wynagrodzenia umownego netto Wykonawcy za roboty budowlane plus obowiązujący podatek VAT.

§8.

1. Zapłata za pełnienie funkcji inspektora nadzoru następować będzie za czynności wskazane w §3 umowy w następujący sposób:

a/ fakturami częściowymi za pełne elementy robót wykonane i przedstawione
w harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawcy,

b/ fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru końcowego i przekazania zadania do użytku.

2. Zamawiający ureguluje faktury /rachunki/ Inspektora Nadzoru przelewem,
w terminie 21 dni od daty
ich doręczenia (faktury /rachunki/ należy wystawiać na Urząd Miejski w Augustowie, NIP 846-00-06-988).

§9.

Zmiana zakresu rzeczowego robót budowlano-montażowych powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia Inspektora Nadzoru.

§10.

Jeżeli na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Inspektora Nadzoru Zamawiający poniesie szkodę, to Inspektor Nadzoru zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej jej wysokości.

§11.

1. Zamawiający może odstąpić od umowy z własnych uzasadnionych przyczyn.

2. Inspektor Nadzoru może odstąpić od umowy w wypadku jeżeli roboty nie zostaną rozpoczęte w terminie 30 dni od daty umownej rozpoczęcia robót lub w wypadku zaistnienia przerwy w robotach trwającej ponad 90 dni z przyczyn od niego niezależnych.

§12.

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami).

§13.

Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Zamawiającego a jeden egzemplarz dla Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-06-15

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-06-15