Pełnienie nadzoru inwestorskiego
Termin ważności strony | 2010-06-15 |
---|
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO
1.Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
e-mail: Urząd.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
2. Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego:
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego (nadzór nad robotami
o następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):
a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,
b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:
-kontroli jakości wykonywanych robót,
-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,
-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,
-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,
c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych
prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,
d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25
i 26.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
http://um-augustow.pbip.pl
3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- Józef Górski, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 12 39, e- mail: Józef.Gorski@urzad.augustow.pl
- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19, e- mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do końca okresu gwarancji i rękojmii.
5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja - bezpłatna.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 21.06.2010 r. do godz. 10:00.
7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena
8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.06.2010 r. o godz. 10:15.
9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
- wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie
branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i energetycznych,
- w okresie od 21.06.2008 do 21.06.2010 r. zrealizowali przynajmniej 1 zadanie polegające na pełnieniu nadzoru nad wykonaniem min. jednego boiska o nawierzchni poliuretanowej i jednego boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.
Augustów, dnia 14.06.2010 r.
W załączeniu do niniejszego zaproszenia:
1. Formularz ofertowy - Oferta wykonawcy
2. Formularze nr 2 -4
3. Projekt umowy
Formularz nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012
Wykonawca:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez*:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
* W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) należy podać dane wszystkich partnerów.
Osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania wykonawcy:
L.p. |
Imię i nazwisko |
Podstawa umocowania do reprezentowania wykonawcy |
1. |
|
|
2. |
|
|
1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy
jest wynagrodzenie w wysokości…….% słownie:………………………………………
procent od wartości robót budowlano-montażowych netto według rozliczenia umownego
plus obowiązujący podatek VAT.
2. Jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3, Zapoznaliśmy się ze specyfikacją i akceptujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń.
4. Oświadczamy, że otrzymaliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
…………………………………………………………………
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
Formularz nr 2
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012
Wykonawca:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
Formularz nr 3
Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia
do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012
Wykonawca:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
Oświadczamy, że przy realizacji niniejszego zamówienia będą uczestniczyć niżej wymienione osoby:
Imię i nazwisko oraz podstawa dysponowania |
Funkcja |
Nr uprawnień |
Informacje dotyczące doświadczenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oświadczamy, że wymienione osoby posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
Formularz nr 4
Wykaz wykonanych zamówień
do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012
Wykonawca:
L.p. |
Pełna nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Numer telefonu i faksu |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
L.p. |
Zamawiający |
Nazwa, zakres i termin realizacji zamówienia |
1. |
|
|
2. |
|
|
………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)
PROJEKT UMOWY
U M O W A nr …10
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru zawarta w dniu …….06.2010r.
w Augustowie pomiędzy Gminą Miasto Augustów, zwaną w dalszym ciągu umowy Zamawiającym reprezentowaną przez :
mgr Kazimierza Kożuchowskiego - Burmistrza Miasta Augustowa
przy kontrasygnacie mgr Moniki Podziewskiej - Skarbnika Miasta
a ……………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………
zwanym w dalszym ciągu umowy Wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) w wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w zaproszeniu do złożenia oferty o następującej treści.
§1.
Zamawiający zleca zaś Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012”.
§2.
1.Wykonawca oświadcza, że będzie wykonywał nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszej umowy w branży .......................................... osobiście
i posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:.......................
w specjalności ...........................................................................................,
2.Wykonawca oświadcza, że w jego imieniu nadzór inwestorski w niżej wymienionych branżach będą wykonywały następujące osoby:
…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:............................................. w specjalności…....................................... ,
…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:........................................ w specjalności ............................................. ,
…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:........................................ w specjalności .............................................. .
§3.
1. Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru jest następujący (nadzór nad robotami
o następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):
a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,
b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:
-kontroli jakości wykonywanych robót,
-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,
-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,
-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,
c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych
prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,
d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i 26.
2. Zakres rzeczowy robót budowlano - montażowych i pozostałych realizowanych przez Wykonawcę jest następujący:
a/roboty budowlano - montażowe:
-rozbudowa obiektu szkoły o budynek sanitarno - szatniowy o powierzchni zabudowy 68,41m2, długości 16,40m i szerokości 4,36m, dach jednospadowy, jedna kondygnacja,
-boisko piłkarskie do piłki nożnej trawa syntetyczna o wymiarach 30x62m,
-boisko wielofunkcyjne do piłki koszykowej i siatkowej nawierzchnia poliuretan o wymiarach 19,10x32,10m,
-ogrodzenie boisk o wysokości 4,00m wraz z piłkochwytami o wysokości 6,0m,
-linia oświetleniowa kablowa,
-odwadniająca sieć drenacyjna,
-nawierzchnie drogi wewnętrznej, ciągu pieszego i zieleń urządzona,
-przebudowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej,
-budowa infrastruktury technicznej:
1/przyłącze kanalizacji sanitarnej,
2/przyłącze kanalizacji deszczowej.
b/obsługa geodezyjna:
-wytyczenie urządzeń do wbudowania,
-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1kpl, kopie map zasadniczych formatu A-1 - 2kpl zatwierdzone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Augustowskiego,
-obmiary robót w formie geodezyjnej - szkice geodezyjne pomiarowe
i wyliczenia,
c/zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych,
d/plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e/prace zabezpieczające istniejącej infrastruktury przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. dokumentacji projektowej. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń obcych (istniejące: kanał sanitarny z przyłączami, wodociąg z przyłączami, kanał deszczowy, kablowa linia telekomunikacyjna, kablowe linie energetyczne komunalna i oświetlenia zewnętrznego, projektowane i do wbudowania: przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, sieć drenacyjna, kablowa linia energetyczne oświetlenia zewnętrznego, nawierzchnie boisk ze sztucznej trawy i poliuretanowej, zagospodarowanie terenu - zieleń urządzona, droga wewnętrzna, chodnik). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych i pozostałych realizowanych przez Wykonawcę wymienionych w §3 ust 2 pkt a, b, c, d, e określają: dokumentacja projektowa z przedmiarami robót, STWiOR i SIWZ.
§4.
Inspektor Nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zleceniodawcy jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej
z Wykonawcą o wykonanie robót budowlanych wymienionych w §1 niniejszej umowy.
§5.
1. Jeżeli w toku realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych oraz nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy.
2. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych polecenia realizacji robót dodatkowych
i nieprzewidzianych dokumentacją.
3. Ewentualne zamówienie z wolnej ręki na roboty budowlane dodatkowe będzie możliwe przy spełnieniu przesłanek określonych w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Roboty budowlane dodatkowe będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego przygotowanego przez Wykonawcę, zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorys, kosztorysy powykonawcze zostaną opracowane w oparciu o składniki cenowo twórcze zaoferowane w przetargu. Przy cenach materiałów i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym zostaną przyjęte średnie ceny z Informatora cenowego ORGBUD - SERWIS z I kw. 2010r. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR-y z rzeczywistymi nakładami materiałów i sprzętu.
§ 6.
Termin gwarancji na roboty budowlano - montażowe wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
§7.
Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie w wysokości …….% słownie ……………. procent od wartości wynagrodzenia umownego netto Wykonawcy za roboty budowlane plus obowiązujący podatek VAT.
§8.
1. Zapłata za pełnienie funkcji inspektora nadzoru następować będzie za czynności wskazane w §3 umowy w następujący sposób:
a/ fakturami częściowymi za pełne elementy robót wykonane i przedstawione
w harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawcy,
b/ fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru końcowego i przekazania zadania do użytku.
2. Zamawiający ureguluje faktury /rachunki/ Inspektora Nadzoru przelewem,
w terminie 21 dni od daty ich doręczenia (faktury /rachunki/ należy wystawiać na Urząd Miejski w Augustowie, NIP 846-00-06-988).
§9.
Zmiana zakresu rzeczowego robót budowlano-montażowych powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia Inspektora Nadzoru.
§10.
Jeżeli na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Inspektora Nadzoru Zamawiający poniesie szkodę, to Inspektor Nadzoru zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej jej wysokości.
§11.
1. Zamawiający może odstąpić od umowy z własnych uzasadnionych przyczyn.
2. Inspektor Nadzoru może odstąpić od umowy w wypadku jeżeli roboty nie zostaną rozpoczęte w terminie 30 dni od daty umownej rozpoczęcia robót lub w wypadku zaistnienia przerwy w robotach trwającej ponad 90 dni z przyczyn od niego niezależnych.
§12.
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami).
§13.
Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Zamawiającego a jeden egzemplarz dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA:
Metryka strony