Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Termin ważności strony 2010-06-28
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa drogi powiatowej i dróg gminnych, w tym: ulica Tytoniowa, ulica Komunalna, ulica I Pułku Ułanów Krechowieckich.
Untitled

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO

  1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14000 EURO .

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa drogi powiatowej i dróg gminnych, w tym: ulica Tytoniowa, ulica Komunalna, ulica I Pułku Ułanów Krechowieckich.

Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego (nadzór nad robotami o następujących specjalnościach: drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i art. 26.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1;

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

  • Józef Górski - tel. 087 643 42 18,

  • Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19.

  1. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia od 05.07.2010 r. do końca okresu gwarancji i rękojmii.

  1. Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

  2. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 28 czerwca 2010 r. do godz. 10:00.

  3. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-montażowych polegających na wybudowaniu drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z infrastrukturą w postaci linii kablowej energetycznej oświetleniowej i kanału deszczowego.

  2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:

drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, telekomunikacyjnej.

c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie

spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych.

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 18.06.2010 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 18.06.2010 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-06-18

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-06-18