Pełnienie nadzoru inwestorskiego
Termin ważności strony | 2010-06-28 |
---|
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14000 EURO .
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa drogi powiatowej i dróg gminnych, w tym: ulica Tytoniowa, ulica Komunalna, ulica I Pułku Ułanów Krechowieckich.
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego (nadzór nad robotami o następujących specjalnościach: drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):
a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,
b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:
-kontroli jakości wykonywanych robót,
-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,
-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,
-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,
-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,
c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych
prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,
d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i art. 26.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1;
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Józef Górski - tel. 087 643 42 18,
Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19.
Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia od 05.07.2010 r. do końca okresu gwarancji i rękojmii.
Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 28 czerwca 2010 r. do godz. 10:00.
Kryteria wyboru oferty (w %):
- cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zadania polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano-montażowych polegających na wybudowaniu drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z infrastrukturą w postaci linii kablowej energetycznej oświetleniowej i kanału deszczowego.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:
drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, telekomunikacyjnej.
c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie
spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.
Augustów 18.06.2010 r.
Burmistrz
Kazimierz Kożuchowski
Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 18.06.2010 r.
Metryka strony