Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Termin ważności strony 2010-06-16
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego
Augustów, dn

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO

1.Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

2. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego

I/ Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego:

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25
i 26.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://um-augustow.pbip.pl

3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- Józef Górski, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 12 39, e- mail: Józef.Gorski@urzad.augustow.pl

- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19, e- mail: Andrzej.Rudak@urzad.augustow.pl

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do końca okresu gwarancji i rękojmii.

5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja - bezpłatna.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 16.06.2010 r. do godz 10:00.

7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.06.2010 r. o godz. 10:15.

9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:

Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
- wykonanie robót objętych zamówieniem powierzą osobom posiadającym odpowiednie

branżowe uprawnienia budowlane w specjalności:

drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
- w okresie od 16.06.2008 do 16.06.2010 r. zrealizowali przynajmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia.

12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.

Augustów, dnia 08.06.2010 r.

W załączeniu do niniejszego zaproszenia:

1. Formularz ofertowy - Oferta wykonawcy

2. Formularze nr 2 -4

3. Projekt umowy

Formularz nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego

Wykonawca:

Niniejsza oferta zostaje złożona przez*:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

* W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) należy podać dane wszystkich partnerów.

Osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania wykonawcy:

L.p.

Imię i nazwisko

Podstawa umocowania do reprezentowania wykonawcy

1.

2.

1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy

jest wynagrodzenie w wysokości…….% słownie:………………………………………

procent od wartości robót budowlano-montażowych netto według rozliczenia umownego

plus obowiązujący podatek VAT.

2. Jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3, Zapoznaliśmy się ze specyfikacją i akceptujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń.

4. Oświadczamy, że otrzymaliśmy wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.

…………………………………………………………………


(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 2

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

3.

Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 3

Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

3.

Oświadczamy, że przy realizacji niniejszego zamówienia będą uczestniczyć niżej wymienione osoby:

Imię i nazwisko oraz podstawa dysponowania

Funkcja

Nr uprawnień

Informacje dotyczące doświadczenia

Oświadczamy, że wymienione osoby posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe w zakresie

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

Formularz nr 4

Wykaz wykonanych zamówień

do zamówienia pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego

Wykonawca:

L.p.

Pełna nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Numer telefonu i faksu

1.

2.

3.

L.p.

Zamawiający

Nazwa, zakres i termin realizacji zamówienia

1.

2.

………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz podpis osoby reprezentującej wykonawcę)

PROJEKT UMOWY

U M O W A nr …10

na pełnienie funkcji inspektora nadzoru zawarta w dniu …….06.2010r.
w Augustowie pomiędzy
Gminą Miasto Augustów, zwaną w dalszym ciągu umowy Zamawiającym reprezentowaną przez :

mgr Kazimierza Kożuchowskiego - Burmistrza Miasta Augustowa

przy kontrasygnacie mgr Moniki Podziewskiej - Skarbnika Miasta

z jednej strony,

a ………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym w dalszym ciągu umowy Wykonawcą (Inspektorem Nadzoru) w wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w zaproszeniu do złożenia oferty o następującej treści.

§1.

Zamawiający zleca zaś Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Droga wewnętrzna - dojazd do budynków Wspólnot Mieszkaniowych 3, 5, 9, 11, 13 przy ulicy majora Henryka Sucharskiego.

§2.

1.Wykonawca oświadcza, że będzie wykonywał nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszej umowy w branży .......................................... osobiście i posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr ………………………….

w specjalności ………………………………………………………………………………………………………….

2.Wykonawca oświadcza, że w jego imieniu nadzór inwestorski w niżej wymienionych branżach będą wykonywały następujące osoby:

a/…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:...............................................w specjalności ...................................... ,

b/…………………………………………………, inspektor nadzoru robót …………………….., posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie decyzji nr:................................................. w specjalności ...................................... ……………………………………………………………………………………………………………………………………

§3.

1. Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru jest następujący:

a/przygotowanie dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

b/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie:

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-zgodności robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i zasadami wiedzy technicznej,

-kontrola ilości i wartości wykonanych robót,

-sprawdzanie i akceptowanie rozliczeń częściowych robót wg. obmiarów, faktur częściowych i końcowej,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze ostatecznym,

-przygotowanie, przeprowadzanie, uczestnictwo w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym,

c/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych

prac łącznie z wykonaniem kosztorysu wykonawczego i przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

d/ obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

e/ prowadzenie czynności określonych w ustawie Prawo budowlane - art. 25 i 26.

2. Zakres rzeczowy robót budowlano - montażowych i pozostałych realizowanych przez Wykonawcę jest następujący:

a/ kanalizacja deszczowa

-kanał deszczowy z rur PCV fi 315 - 145m,

-kanał deszczowy z rur PCV fi 200 - 54m,

-drenaż z rur PVC-U fi 92/80 - 59m,

b/ budowa linii kablowej energetycznej oświetleniowej i przebudowa linii energetycznych kablowych SN-15kV, nN-0,4kV

A/linia energetyczna oświetleniowa:

-kabel YAKY 2x(YAKY 1x35mm2 - 780m, słupy typu S-80P o wysokości 8m z wysięgnikiem typu ST/6k/1r/WO,5/50fi60 z głowicą GA/1 - 11szt, oprawy OUSb-70z lampami WLS-70 - 11szt, szafka oświetlenia zewnętrznego w obudowie izolacyjnej
z estroduru - 1szt,

B/linia energetyczna SN-15kV, nN-0,4kV:

-przełożenie kabla SN-20kV - 63m, wbudowanie kabla YHAKXs 1x120/kV - 21m,

-przełożenie kabla nN-0,4kV - 15m, wbudowanie kabla YAKY 4x120mm2 - 5m,

c/ roboty drogowe

-km 0+000-km 0+281, nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm - 1540m2, nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm - 155m2, nawierzchnia chodników z płyt betonowych „35*35” - 510m2, nawierzchnia zatok parkingowych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm - 580m2, nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm - 230m2, nawierzchnia ścieku z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm - 48m2,

d/obsługa geodezyjna:

-wytyczenie urządzeń do przebudowania i wbudowania,

-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1kpl, kopie map zasadniczych formatu A-1 - 2kpl zatwierdzone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej Starostwa Augustowskiego,

-obmiary robót w formie geodezyjnej - szkice geodezyjne pomiarowe
i wyliczenia,

-kopie map zasadniczych formatu A-1 - 1kpl z wkreśloną organizacją ruchu (oznakowanie pionowe i poziome),

e/projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.

f/zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych.

g/plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

h/prace zabezpieczające istniejącej infrastruktury przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym zakresem rzeczowym wg. przedmiaru robót. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących i projektowanych urządzeń obcych (istniejące: kanał sanitarny z przyłączami, wodociąg z przyłączami, kanalizacja deszczowa, kablowe linie telekomunikacyjne, kablowe linie energetyczne SN-15kV i nN-0, sieć cieplna, projektowane do wbudowania i przebudowania: kanał deszczowy, kablowa linia energetyczne oświetlenia ulicznego, kablowe linie energetyczne SN-15kV i nN-0,4kV, nawierzchnie jezdni, zatok parkingowych, chodników). Szczegółowy zakres rzeczowy poszczególnych robót budowlano - montażowych wymienionych w pkt a, b, c określają: dokumentacja techniczna z przedmiarami robót, STWiOR i SIWZ.

§4.

Inspektor Nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zleceniodawcy jako Zamawiającego w ramach umowy zawartej
z Wykonawcą o wykonanie robót budowlanych wymienionych w
§1 niniejszej umowy.

§5.

1. Jeżeli w toku realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych oraz nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy.

2. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych polecenia realizacji robót dodatkowych
i nieprzewidzianych dokumentacją.

3. Ewentualne zamówienie z wolnej ręki na roboty budowlane dodatkowe będzie możliwe przy spełnieniu przesłanek określonych w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Roboty budowlane dodatkowe będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego przygotowanego przez Wykonawcę, zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorys, kosztorysy powykonawcze zostaną opracowane w oparciu o składniki cenowo twórcze zaoferowane w przetargu. Przy cenach materiałów i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym zostaną przyjęte średnie ceny z Informatora cenowego ORGBUD - SERWIS z I kw. 2010r. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR-y z rzeczywistymi nakładami materiałów
i sprzętu.

§ 6.

Termin gwarancji na roboty budowlano - montażowe wynosi 3 lata natomiast termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wynosi 3 lata i 6 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

§7.

Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie w wysokości …….% słownie ……………. procent od wartości robót budowlano-montażowych netto według rozliczenia umownego plus obowiązujący podatek VAT.

§8.

1. Zapłata za pełnienie funkcji inspektora nadzoru następować będzie za czynności wskazane w §3 umowy w następujący sposób:

a/ fakturami częściowymi za pełne elementy robót wykonane i przedstawione
w harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawcy,

b/ fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru końcowego i przekazania zadania do użytku.

2. Zamawiający ureguluje faktury /rachunki/ Inspektora Nadzoru przelewem,
w terminie 21 dni od daty
ich doręczenia.

§9.

Zmiana zakresu rzeczowego robót budowlano-montażowych powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia Inspektora Nadzoru.

§10.

Jeżeli na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Inspektora Nadzoru Zamawiający poniesie szkodę, to Inspektor Nadzoru zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej jej wysokości.

§11.

1. Zamawiający może odstąpić od umowy z własnych uzasadnionych przyczyn.

2. Inspektor Nadzoru może odstąpić od umowy w wypadku, jeżeli roboty nie zostaną rozpoczęte w terminie 30 dni od daty umownej rozpoczęcia robót lub w wypadku zaistnienia przerwy w robotach trwającej ponad 90 dni z przyczyn od niego niezależnych.

§12.

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami).

§13.

Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa egzemplarze dla Zamawiającego a jeden egzemplarz dla Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA:

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-06-10

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-06-10