Przygotowanie i druk materiałów promocyjnych ... - przetrag nieograniczony
Termin ważności strony | 2010-04-12 |
---|
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
Określenie trybu zamóweinia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk materiałów promocyjnych i informacyjnych w ramach projektu „Kuchnia Pachnąca Tradycją” oraz przygotowanie i druk materiałów promocyjnych i informacyjnych w ramach projektu „Rozwój Infrastruktury Turystyki Transgranicznej Poprzez Renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie”.
Część A.
Przygotowanie projektu graficznego z przekazanych przez zamawiającego materiałów + druk:
1) Ulotka promująca festyn - dwustronna
Nakład: 1000 szt.
2) Folder zszywany
Nakład: 10 000 egz.
3) Plakat promujący imprezę
Nakład: 200 szt.
4) Broszura podsumowująca - zszywana:
Nakład: 5 000 egz.
Część A. zamówienia realizowana jest w ramach projektu „Kuchnia Pachnąca Tradycją” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013 oraz z budżetu państwa.
Część B.
Przygotowanie projektu szaty graficznej wraz z materiałem fotograficznym (zdjęcia głównych atrakcji i zabytków Augustowa zgodnie z sugestiami zamawiającego)+ druk:
1) Broszura zszywana:
Nakład: 10 000 egz.
Część C.
Przygotowanie i redakcja map i projektu graficznego + druk:
1) Mapa
Nakład 10 000 egz.
Części B. i C. zamówienia realizowane są w ramach projektu „Rozwój Infrastruktury Turystyki Transgranicznej Poprzez Renowację Parku Przyrodoleczniczego w Druskiennikach i Rynku Zygmunta Augusta w Augustowie” realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej „Litwa - Polska” 2007 - 2013.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oddzielnie dla części zamówienia oznaczonych odpowiednio: część A., część B. i część C.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5 Usługi drukowania, 79.82.25.00-7 Usługi projektów graficznych;
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Beata Żukowska - tel. 087 643 12 39,
Janusz Zakrzewski - tel. 087 643 42 19.
Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z następującym harmonogramem:
Część A. Przygotowanie projektu graficznego z przekazanych przez zamawiającego materiałów + druk:
Ulotka promująca festyn - do 30 maja 2010 r.
Folder zszywany - do 30 czerwca 2010 r.
Plakat promujący imprezę - do 30 lipca 2010 r.
Broszura podsumowująca - do 8 listopada 2010 r.
Część B. Przygotowanie projektu szaty graficznej wraz z materiałem fotograficznym (zdjęcia głównych atrakcji i zabytków Augustowa zgodnie z sugestiami zamawiającego) + druk:
Broszura zszywana - do 30 czerwca 2010 r.
Część C. Przygotowanie i redakcja map i projektu graficznego + druk
Mapa - do 30 czerwca 2010 r.
Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 3, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 12 kwietnia 2010 r. do godz. 12:00.
Kryteria wyboru oferty (w %):
- cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na przygotowaniu projektów graficznych i druku materiałów promocyjnych i informacyjnych w formie ulotek, plakatów i folderów w nakładzie minimum 5000 egzemplarzy.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia zawodowe w zakresie redakcji map w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Warunek, o którym mowa w pkt b) dotyczy jedynie wykonawców składających ofertę na wykonanie części C. zamówienia. Warunki, o których mowa w pkt a) i c) dotyczą wszystkich części zamówienia.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.
Augustów 23.03.2010 r.
Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 23.03.2010 r.
BURMISTRZ
Kazimierz Kożuchowski
Metryka strony