Usuwanie wyrobów zawierających azbest ... - ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Termin ważności strony | 2014-04-07 |
---|
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą.
Przedmiot zamówienia:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miasto Augustów. Zamówienie obejmuje:
transport i utylizację wyrobów zawierających azbest ze zdemontowanych pokryć dachowych z budynków w ilości około 520 m2,
demontaż, transport i utylizację pokryć dachowych zawierających azbest z około 55 budynków w ilości około 7628 m2.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.26.60-5 Usuwanie azbestu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
Teresa Arciszewska - tel. 87 643 42 21,
Janusz Zakrzewski - tel. 87 643 42 19.
Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: do 30.09.2014 r.
Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 07 kwietnia 2014 r. do godz. 10:00.
Kryteria wyboru oferty (w %):
- cena - 100 %
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie na odbieranie i transportowanie odpadów niebezpiecznych.Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie prace polegające na demontażu, transporcie i utylizacji pokryć dachowych zawierających azbest w ilości minimum 1000 m2 w ciągu roku.
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.
Augustów 21.03.2014 r.
Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 21.03.2014 r.
BURMISTRZ Kazimierz Kożuchowski
Metryka strony