Utrzymianie bieżące tablic z nazwami ulic ... - ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Termin ważności strony 2010-12-28
OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej powyżej 14 000 EURO

  1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

  1. Określenie trybu zamóweinia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14000 EURO i nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą.

  1. Przedmiot zamówienia:

Utrzymanie bieżące tablic z nazwami ulic, urzędów publicznych i innych, utrzymanie bieżące oznakowania pionowego dróg gminnych i dróg wewnętrznych, remonty cząstkowe - naprawa chodników, nawierzchni dróg gminnych i dróg wewnętrznych administrowanych przez Burmistrza Miasta Augustowa.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8 Instalowanie znaków drogowych, 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.93-9 Instalowanie mebli ulicznych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

  • Leszek Romanowski - tel. 87 643 42 20,

  • Janusz Zakrzewski - tel. 87 643 42 19.

  1. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: 03.01.2011 r. - 31.12.2013 r.

  2. Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

  1. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 28 grudnia 2010 r. do godz. 10:00.

  2. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

  2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac w ramach utrzymania bieżącego tablic z nazwami ulic, urzędów publicznych i innych, utrzymania bieżącego oznakowania pionowego dróg, remontów cząstkowych - napraw chodników i nawierzchni dróg.

  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

  1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

  2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 13.12.2010 r.

Przekazano do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 13.12.2010 r.

BURMISTRZ

Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2010-12-13

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2010-12-13