Wykonanie inwestycji "Moje boisko - Orlik 2012" - przetarg nieograniczony

Termin ważności strony 2008-07-02
OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

  1. INFORMACJE OGÓLNE

    1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie

Adres: ul. 3 Maja 60

REGON: 000 523 264

NIP:  846 00 06 988

Tel. 087/6434210, fax 087/6434211

Godziny urzędowania: poniedziałek, w godz. 8.00-16.00

od wtorku do piątku, w godz. 7.30-15.30

    1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa: ftp://ftp.urzad.augustow.pl/przetargi/2008/orlik2012

    1. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego

,, Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Moje Boisko - Orlik 2012”

    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    2. Przedmiot zamówienia:

      1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach pola gry 26x56 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej

Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

      1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gier 30,00 x 50,00 m z nawierzchnią poliuretanową o następujących polach do gier:

- boisko do piłki ręcznej

- 2 boiska do piłki koszykowej

- pole gry do tenisa

Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST .

3.3.3. Budynek sanitarno-szatniowy wersja „standard +” o następujących

parametrach:

- powierzchnia zabudowy - 82,90 m²

- powierzchnia użytkowa podstawowa - 58,20 m²

- powierzchnia konstrukcji - 10,04 m²

- kubatura - 237,91 m³

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją

projektową i SST

3.3.4 Przyłącze wodociągowe:

- z rur PE Ø50 - 124,50 mb.

- z rur PE Ø40 - 1,00 mb.

- z rur PE Ø32 - 9,50 mb.

3.3.5.Przyłącze kanalizacji sanitarnej:

- z rur PCV Ø200 - 78,00 mb.

- z rur PCV Ø160 - 5,00 mb.

3.3.6.Instalacja elektroenergetyczna do zasilenia budynku sanitarno-szatniowego

i oświetlenia zewnętrznego boisk:

- kabel YKY 5*35mm²- 138 mb.

- kabel YKY 5*16mm² - 398 mb.

- maszt SAL-11,3 wzm. na fund. B70 z wysięgnikiem WN-1 - 1 szt.

- maszt SAL-11,3 wzm. na fund. B70 z wysięgnikami WN-4 - 9 szt.

- projektor OPTVISION MPV507 1*MHN-LA 1000W - 16 szt.

Projektor MPV506*SON-TPP400W CON A/61 - 1 szt.

3.3.7.Kanalizacja deszczowa - drenaż opaskowy z włączeniem do studni chłonnej z kręgów

betonowych Ø2000:

- z rur PCVØ160 - 20,00 mb.

- z rur PCV-U Ø113 - 262,00 mb.

3.3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

Załącznik nr 1 i 2 Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót

Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

Załącznik nr 3 Dokumentacja projektowa

Załącznik nr 4 Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 22.09.2008 r..

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

  1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 09.06.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej:

- trzy obiekty sportowe, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,

- jedno zadanie budowlane polegające na budowie instalacji elektroenergetycznej z oświetleniem zewnętrznym

- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej,

w tym dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do

kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1)konstrukcyjno-budowlanej,

2)  drogowej, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,

wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w

zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

    2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

  1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 09.06.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej:

- trzy obiekty sportowe, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,

- jedno zadanie budowlane polegające na budowie instalacji elektroenergetycznej z oświetleniem zewnętrznym

- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej,

z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi

Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje

itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

  1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych

dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

  1. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

    1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  25 000 (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

    2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

    1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

    2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Nr 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę

uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

    1. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski Augustów, ul. 3 Maja 60, w sekretariacie - pok. 25 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

    1. Kryterium cena - znaczenie 100 pkt

Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, Urząd Miejski w Augustowie, ul.3 Maja 60, sekretariat, w terminie do dnia 02 lipca 2008 roku, godz. 10:00.

  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

  3. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 26 dnia 02 lipca 2008 roku, godz. 10:15.

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

      1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

      2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

      3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

      4. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE

USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM

STRONY INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE

INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,

INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY

INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA

ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie przewiduje:

  1. zawarcia umowy ramowej,

  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zatwierdzam:

Burmistrz Miasta

Kazimierz Kożuchowski

Augustów 10.06.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.06.2008 r..

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2008-06-10

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2008-06-10