Wykonanie inwestycji "Moje boisko - Orlik 2012" - przetarg nieograniczony
Termin ważności strony | 2008-07-02 |
---|
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
INFORMACJE OGÓLNE
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie
Adres: ul. 3 Maja 60
REGON: 000 523 264
NIP: 846 00 06 988
Tel. 087/6434210, fax 087/6434211
Godziny urzędowania: poniedziałek, w godz. 8.00-16.00
od wtorku do piątku, w godz. 7.30-15.30
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: ftp://ftp.urzad.augustow.pl/przetargi/2008/orlik2012
RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego
,, Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Moje Boisko - Orlik 2012”
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach pola gry 26x56 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej
Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Boisko wielofunkcyjne o wymiarach pola gier 30,00 x 50,00 m z nawierzchnią poliuretanową o następujących polach do gier:
- boisko do piłki ręcznej
- 2 boiska do piłki koszykowej
- pole gry do tenisa
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST .
3.3.3. Budynek sanitarno-szatniowy wersja „standard +” o następujących
parametrach:
- powierzchnia zabudowy - 82,90 m²
- powierzchnia użytkowa podstawowa - 58,20 m²
- powierzchnia konstrukcji - 10,04 m²
- kubatura - 237,91 m³
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową i SST
3.3.4 Przyłącze wodociągowe:
- z rur PE Ø50 - 124,50 mb.
- z rur PE Ø40 - 1,00 mb.
- z rur PE Ø32 - 9,50 mb.
3.3.5.Przyłącze kanalizacji sanitarnej:
- z rur PCV Ø200 - 78,00 mb.
- z rur PCV Ø160 - 5,00 mb.
3.3.6.Instalacja elektroenergetyczna do zasilenia budynku sanitarno-szatniowego
i oświetlenia zewnętrznego boisk:
- kabel YKY 5*35mm²- 138 mb.
- kabel YKY 5*16mm² - 398 mb.
- maszt SAL-11,3 wzm. na fund. B70 z wysięgnikiem WN-1 - 1 szt.
- maszt SAL-11,3 wzm. na fund. B70 z wysięgnikami WN-4 - 9 szt.
- projektor OPTVISION MPV507 1*MHN-LA 1000W - 16 szt.
Projektor MPV506*SON-TPP400W CON A/61 - 1 szt.
3.3.7.Kanalizacja deszczowa - drenaż opaskowy z włączeniem do studni chłonnej z kręgów
betonowych Ø2000:
- z rur PCVØ160 - 20,00 mb.
- z rur PCV-U Ø113 - 262,00 mb.
3.3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik nr 1 i 2 Specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik nr 3 Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 4 Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 22.09.2008 r..
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 09.06.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej:
- trzy obiekty sportowe, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,
- jedno zadanie budowlane polegające na budowie instalacji elektroenergetycznej z oświetleniem zewnętrznym
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej,
w tym dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1)konstrukcyjno-budowlanej,
2) drogowej, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4) instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 09.06.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej:
- trzy obiekty sportowe, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej,
- jedno zadanie budowlane polegające na budowie instalacji elektroenergetycznej z oświetleniem zewnętrznym
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej,
z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi
Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje
itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych
dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Nr 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę
uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski Augustów, ul. 3 Maja 60, w sekretariacie - pok. 25 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Kryterium cena - znaczenie 100 pkt
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, Urząd Miejski w Augustowie, ul.3 Maja 60, sekretariat, w terminie do dnia 02 lipca 2008 roku, godz. 10:00.
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 26 dnia 02 lipca 2008 roku, godz. 10:15.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE
USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM
STRONY INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,
INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA, KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA
ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie przewiduje:
zawarcia umowy ramowej,
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zatwierdzam:
Burmistrz Miasta
Kazimierz Kożuchowski
Augustów 10.06.2008 r.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.06.2008 r..
Metryka strony