Zaproszenie do składania ofert

Termin ważności strony 2011-12-06

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14 000 EURO

1. Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11

NIP 846-00-06-988, REGON 000523264

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 14000 EURO.

3. Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na zadaniu inwestycyjnym „Przebudowa drogi wewnętrznej na targowisku miejskim w Augustowie”.

Zakres opracowania obejmuje:

Zagospodarowanie działki o numerze geodezyjnym 3138/3, części działki
o numerze geodezyjnym 3148 (ul. Młyńska), części działki o numerze geodezyjnym 1323 (ul. Nowomiejska) o powierzchni opracowania ogółem około 1548m2 120mb.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: ftp://urzad.augustow.pl/przetargi/2011/przebudowa

4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:

- Józef Górski - tel. 087 643 42 18,

- Andrzej Rudak - tel. 087 643 42 19.

5. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia do 31.03.2012 r.

6. Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok. nr 3, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.

6. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustówdo dnia 06 grudnia 2011 r. do godz. 10:00.

7. Kryteria wyboru oferty (w %):

- cena - 100 %

8. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

9. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a)Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał, co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi połączonej z siecią dróg publicznych i obejmującą budowę lub przebudowę nawierzchni jezdni, chodników, kanalizacji deszczowej.

b)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych.

c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie

spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

12. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielenia zamówień uzupełniających.

Augustów 24.11.2011 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2011-11-24

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2011-11-24