Zaproszenie do składania ofert

Termin ważności strony 2011-06-03

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 14 000 EURO

1.Zamawiający:

Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

e-mail: Urząd.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl

tel. (87) 643 42 10, faks (87) 643 42 11

2. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przedszkole Nr 1 w Augustowie ulica Waryńskiego 57, Przedszkole Nr 3 w Augustowie ulica Tytoniowa 12 – dostosowanie obiektów do wymagań ochrony przeciwpożarowej.

Zakres rzeczowy pełnienia funkcji Inspektora nadzoru:

Zakres pełnienia funkcji inspektora nadzoru winien być zgodny z ustawą
z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006r., poz. 1118),
w tym zgodny z art. 25 i 26 ustawy i jest następujący (nadzór nad robotami
o następujących
specjalnościach:w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych
,w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych):

a/zapoznanie się z dokumentacją projektową,

b/zapoznanie się umową o roboty budowlane, terenem objętym inwestycją
i jego uzbrojeniem,

c/udział w przygotowaniu dokumentów do przekazania placu budowy i udział
w przekazaniu placu budowy,

d/sprawowanie nadzoru budowlanego w zakresie,

-kontroli jakości wykonywanych robót,

-kontroli jakości wbudowanych elementów, stosowanych materiałów,

-zgodności robót z prawem budowlanym, dokumentacją projektową, kosztorysami ofertowymi, umową o roboty budowlane, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi
i branżowymi, zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami ochrony pożarowej,

-współpraca z Wykonawcami dokumentacji projektowej w zakresie nadzoru autorskiego,

-rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej dotyczących nadzorowanej inwestycji z zasięgnięciem opinii Wykonawców dokumentacji projektowej, rzeczoznawców, obsługi geodezyjnej, geologicznej,

-kontrolowanie dokonywania w Dzienniku budowy wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie do oceny właściwego wykonania robót,

-potwierdzanie w Dzienniku budowy zapisu Kierownika budowy o gotowości obiektu (robót) do odbioru po sprawdzeniu kompletności i prawidłowości dokumentów powykonawczych (protokoły, sprawozdania, itp.),

-sprawdzenie i podpisanie dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny) przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych,

-kontrola ilości i wartości finansowych wykonanych robót przez sprawdzanie
i akceptowanie rozliczeń robót wg. obmiarów, kosztorysów powykonawczych, tabel rozliczeniowych robót do odbiorów częściowych i końcowego,

-udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności odbiorów robót zanikających
i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbiorze końcowym,

-udział w przygotowaniu, przeprowadzaniu czynności przeglądów gwarancyjnych
i odbiorze pogwarancyjnym,

e/w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających - przygotowanie opinii, wniosku uzasadniającego konieczność wykonania powyższych prac łącznie z wykonaniem kosztorysu sprawdzającego, przedłożenie dokumentów do akceptacji inwestorowi,

f/obowiązujące minimum pobytów na placu budowy, co najmniej 2 /dwa/ pobyty na placu budowy w przeciągu tygodnia potwierdzone wpisem do Dziennika budowy.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:

http://um-augustow.pbip.pl

3.Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

– Jolanta Jasionowska-Sarat, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 11 21,

- Andrzej Rudak, Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, tel. (87) 643 42 19,

4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do końca okresu gwarancji i rękojmii.

5. Dokumentację postępowania można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pokój nr 2 tel. (87) 643 42 19, fax. (87) 643 42 11. Dokumentacja – bezpłatna.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 03.06.2011 r. do godz. 10:00.

7. Kryteria wyboru ofert w (%): 100% cena

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 03.06.2011 r. o godz. 10:15.

9. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.

10. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający następujące warunki:

a)Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że - w okresie od 03.06.2009 do 03.06.2011 r. zrealizowałprzynajmniej 1 zadanie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem min. budowylub remontu budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkaniowego wielorodzinnego

b)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. branżowe uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na nie

spełnianie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej i udzielania zamówień uzupełniających.

Augustów, dnia 25.05.2011 r.

Burmistrz

Kazimierz Kożuchowswki

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2011-05-25

Opublikował: Andrzej Rudak

Data publikacji: 2011-05-25