Burmistrz Miasta Augustowa zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie
- Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: ewa.szczepanska@urzad.augustow.pl, strona: bip.um.augustow.pl
Tel. 087 643 42 23,
NIP 846-15-29-116, REGON 790670817
- Określenie trybu zamówienia: usługa
- Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z ogłoszeniem, zgodnie z § 5 ust.1 lit. c) Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 746/17 z dnia
22 czerwca 2017 r. w sprawie określania zasad udzielania zamówień publicznych
o wartości szacunkowej do 30 000 EURO w Urzędzie Miejskim w Augustowie. - Przedmiot zamówienia:
Wycena nieruchomości:
- działki nr 315/1, obręb 4, położ. w Augustowie o pow. 0,7867 ha wraz z torfem leczniczym, będącej własnością Skarbu Państwa, będącej we władaniu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Augustów.
- Cel zamówienia:
- dokonanie zamiany i wyodrębnienia działki zamiennej z obszaru lasu komunalnego.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
- Tomasz Ołdytowski – tel. 603 702 370,
- Ewa Szczepańska - tel. 87 643 42 23.
- Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: od 1.10.2018 r. do 30.11.2018 r.
- Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, do dnia
09.2018 r. do godz. 14.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.09.2018 r.
o godzinie 14.15.
…………………………………… …………………………………… (Nazwa Wykonawcy) …………………………………… …………………………………… (Siedziba -adres Wykonawcy) Gmina Miasto Augustów ul. 3 Maja 60 16-300 Augustów Oferta na: Wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie |
Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i siedzibę (adres) Wykonawcy. Koperta powinna zostać opisana w następujący sposób:
- Kryteria wyboru oferty (w procentach)
- przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- Cena – 100%.
- Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują uprawnieniami do wykonania zamówienia oraz posiadają doświadczenie przy sporządzaniu wyceny gruntów leśnych.
Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli:
- wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wyceny nieruchomości wskazanej w ust. 4 niniejszego zaproszenia,
- wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu operatu szacunkowego z zakresu wyceny gruntów leśnych (do oferty Wykonawca dołącza dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi).
- Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1),
2) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2),
3) wypełniony formularz – wykaz usług (zał. nr 3),
4) wypełniony formularz - wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4),
5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania formularzy ofertowych (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, itp.),
6) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię odpisu uprawnień zawodowych.
W przypadku oferty niekompletnej oferent może zostać wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów.
- Zamawiający zastrzega:
- możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najniższej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na opracowanie dokumentacji,
- możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy wystąpiła zmiana okoliczności niezależna od zamawiającego powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie jest zasadne,
- możliwość prowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi Wykonawcami przed zawarciem umowy.
Augustów 21.09.2018 r.
Metryka strony