Burmistrz Miasta Augustowa zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie

ZAPROSZENIE

do składania ofert na wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie

  1. Zamawiający:

Gmina Miasto Augustów, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów

 E-mail: ewa.szczepanska@urzad.augustow.pl, strona: bip.um.augustow.pl

Tel. 087 643 42 23,

NIP 846-15-29-116, REGON 790670817

  1. Określenie trybu zamówienia: usługa
  2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z ogłoszeniem, zgodnie z § 5 ust.1 lit. c) Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 746/17 z dnia
    22 czerwca 2017 r. w sprawie określania zasad udzielania zamówień publicznych
    o wartości szacunkowej do 30 000 EURO w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
  3. Przedmiot zamówienia:

Wycena nieruchomości:

- działki nr 315/1, obręb 4, położ. w Augustowie o pow. 0,7867 ha  wraz z torfem leczniczym, będącej własnością Skarbu Państwa, będącej we władaniu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Augustów.

  1. Cel zamówienia:

      - dokonanie zamiany i wyodrębnienia działki zamiennej z obszaru lasu komunalnego.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:

- Tomasz Ołdytowski – tel. 603 702 370,

-  Ewa Szczepańska - tel. 87 643 42 23.

  1. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: od 1.10.2018 r. do 30.11.2018 r.
  2. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, do dnia
    09.2018 r. do godz. 14.00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.09.2018 r.
o godzinie 14.15.

 

……………………………………

……………………………………

(Nazwa Wykonawcy)

……………………………………

……………………………………

(Siedziba -adres Wykonawcy)

Gmina Miasto Augustów

ul. 3 Maja 60

16-300 Augustów

Oferta na:

Wykonanie usługi w zakresie wyceny nieruchomości na potrzeby

Urzędu Miejskiego w Augustowie   

 

Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i siedzibę (adres) Wykonawcy. Koperta powinna zostać opisana w następujący sposób:

  1. Kryteria wyboru oferty (w procentach)
  2. przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- Cena – 100%.

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują uprawnieniami do wykonania zamówienia oraz posiadają doświadczenie przy sporządzaniu wyceny gruntów leśnych.

Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli:

- wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wyceny nieruchomości wskazanej w ust. 4 niniejszego zaproszenia,

- wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu operatu szacunkowego z zakresu wyceny gruntów leśnych (do oferty Wykonawca dołącza dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi).

  1. Zawartość oferty:

Oferta powinna zawierać:

1) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1),

2) wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2),

3) wypełniony formularz – wykaz usług (zał. nr 3),

4) wypełniony formularz - wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia (zał. nr 4),

5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania formularzy ofertowych (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, itp.),

6) poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię odpisu uprawnień zawodowych.

W przypadku oferty niekompletnej oferent może zostać wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów.

  1. Zamawiający zastrzega:

- możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najniższej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na opracowanie dokumentacji,

- możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy wystąpiła zmiana okoliczności niezależna od zamawiającego powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie jest zasadne,

- możliwość prowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi Wykonawcami przed zawarciem umowy.

 

 

Augustów 21.09.2018 r.

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2018-09-21

Wprowadzający: Ewa Szczepańska

Data modyfikacji: 2018-09-28

Opublikował: Ewa Szczepańska

Data publikacji: 2018-09-21