Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej
30 000 EURO
pn.: „ Wykonywanie usług weterynaryjnych na terenie Gminy Miasta Augustów”.
- Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax 087 643 42 11
NIP 846-15-29-116, REGON 000523264
Adres do korespondencji: Urząd Miejski w Augustowie ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
- Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z ogłoszeniem, zgodnie z § 5 ust. 1 lit. c Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 746/17 z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie określenia zasad udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 000 EURO w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
- Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie usług weterynaryjnych w następujących zakresach: 1) udzielania w nagłych przypadkach pomocy weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom,
2) zapewniania całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt,
3) udzielania w nagłych przypadkach pomocy weterynaryjnych zwierzętom wolno żyjącym (dzikim)
Zakres rzeczowy wykonywania usług weterynaryjnych na terenie Gminy Miasta Augustów:
- Udzielanie w nagłych przypadkach pomocy weterynaryjnych bezdomnym zwierzętom w przypadkach:
- pogryzienia ludzi przez zwierzęta,
- podejrzenia wścieklizny u zwierzęcia,
- stwierdzenia u zwierząt objawów choroby mającej powodować zagrożenie dla ludzi.
- inne przypadki, stwierdzone na podstawie obserwacji zwierzęcia, uzasadniające natychmiastowe odizolowanie go od ludzi,
- Zapewnianie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt:
- a) stwierdzanie obrażeń u zwierząt spowodowanych wypadkami drogowymi,
- b) podejmowanie decyzji o dalszym postępowaniu z rannym zwierzęciem,
- c) podejmowanie czynności w celu udzielenia pomocy rannym zwierzętom,
- Udzielanie w nagłych przypadkach pomocy weterynaryjnej zwierzętom łownym – wolno żyjącym (dzikim):
- a) stwierdzanie obrażeń u zwierząt wolno żyjących – dzikich oraz stwierdzanie innych potrzeb wymagających pomocy,
- b) podejmowanie decyzji o dalszym postępowaniu ze zwierzęciem,
- c) podejmowanie czynności w celu udzielenia pomocy zwierzętom,
Dokumentacja postępowania zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http:/bip.um.augustow.pl
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Andrzej Rudak – tel. 608 083 514 – sprawy dot. przedmiotu zamówienia
- Renata Wojtuszko – tel. 087 643 42 11 - sprawy dot. procedury udzielenia zamówienia
- Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizację przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- Dokumentację przetargową zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. Nowomiejska 41 (budynek szkoły), 16-300 Augustów, pok. nr 02, tel. 608 083 514, fax 087 643 42 11.
- Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta pok. 7, parter Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 06.02. 2018 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.02.2018 r. o godz. 10:15 w sali konferencyjnej.
- Warunki. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy:
- a) Posiadają minimum średnie wykształcenie weterynaryjne.
- b) Posiadanie transportu i urządzeń do zatrzymania zwierząt.
- c) Posiadanie odpowiednich leków i materiałów medycznych.
- d) Możliwość przetrzymania zwierzęcia, któremu udzielono pomocy w terminie do 2 dni, czyli do momentu odbioru przez Schronisko z którym Gmina Miasto ma podpisaną umowę na utrzymywanie psów i kotów.
- posiadanie min 1 pomieszczenia odpowiadającego warunkom przetrzymywania zwierząt,
- zapewnienie karmy i wody dla zwierząt przetrzymywanych
- e) Posiadanie telefonu do kontaktów z zamawiającym.
- f) Możliwość przyjmowania zgłoszeń od następujących jednostek:
- Wydział Gospodarki Komunalnej Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego od poniedziałku do piątku w godzinach 730 -1530,
- Urząd Miejski – telefon interwencyjny od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 - 2000, w dni wolne od pracy i święta w godzinach 1000 - 1400,
- Policja,
- Straż Pożarna
- g) Od momentu zgłoszenia potrzeby udzielenia pomocy weterynaryjnej stawienie się do miejsca zdarzenia maksymalnie w najkrótszym czasie.
- h) Zorganizowanie odłowienia zwierzęcia wolno żyjącego – dzikiego, któremu należy udzielić pomocy weterynaryjnej.
- i) Możliwość dojazdu do zwierzęcia rannego w przypadku zdarzenia drogowego w celu udzielenia pomocy weterynaryjnej.
- j) Możliwość dojazdu do zwierzęcia bezdomnego, któremu należy udzielić na miejscu pomocy weterynaryjnej bądź zabrania zwierzęcia w celu dowiezienia do lecznicy.
Wykonawca winien posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie oraz posiadać odpowiednie zezwolenia (uprawnienia), które dostarczy przed podpisaniem umowy.
- Kryteria wyboru oferty: (w %):
- cena – 100 %- 100 pkt
- Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Opis sposobu obliczania ceny.
- a) Wykonawca w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy określi cenę w złotych polskich (PLN), podając wartość netto, stawkę i wartość podatku VAT
- b) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia, wynikające z niniejszej specyfikacji, jak również w niej nie ujęte, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania całości zamówienia.
- c) Podana cena winna gwarantować pełną realizację zamówienia. Wszelką odpowiedzialność z tytułu nieuwzględnienia okoliczności mogących wpłynąć na cenę zamówienia ponosi wykonawca. Wykonawca powinien zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie ewentualnych rozbieżności występujących jego zdaniem w specyfikacji. Nie doszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia
- d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany na podstawie wszystkich wyjaśnień, modyfikacji oraz innych dokumentów składających się na niniejszą specyfikację.
- e) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Cena – 100%.
- f) Ocena oferty będzie wyrażona w punktach i zostanie dokonana zgodnie z wzorem:
LP= CN/ CB x 100
gdzie:
LP – liczba punktów,
CN – cena oferty najtańszej,
CB – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.
Do porównania i oceny ofert zamawiający będzie brał cenę brutto oferty.
- Oferta powinna zawierać:
Wypełniony formularz oferty zgodny z formularzem nr 1 i załączonym cennikiem, podpisany przez uprawnioną osobę oraz oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 7 niniejszej specyfikacji.
- 13. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego,
opatrzonej napisem: Oferta na wykonywanie usług weterynaryjnych – nie otwierać przed 06.02.2018 r. oraz danymi (pełna nazwa i adres) wykonawcy.
- 14. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zaproszeniu do składania ofert.
- 15. Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oferty, a w przypadku niekompletności oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
- 16. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i na każdym etapie.
- Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia negocjacji cenowych z wybranymi Wykonawcami przed zawarciem umowy. W wyniku negocjacji nie może zostać ustalona cena wyższa niż wskazana w ofercie.
- 19. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany będzie do zawarcia umowy o treści identycznej jak projekt umowy zawarty w zaproszeniu do składania ofert i zostanie pisemnie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.
- 20. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania pisemnie i zamieści na stronie internetowej.
- 21. Z uwagi na wartość szacunkową zamówienia, nieprzekraczającą 30 000 EURO, w postępowaniu nie mają zastosowania żadne środki odwoławcze.
Augustów, dnia 29.01.2018 r.
Burmistrz
Wojciech Walulik
W załączeniu:
- Formularz ofertowy z załączonym cennikiem.
- Zakres rzeczowy
- Projekt umowy.
Załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej.
Metryka strony