nabór na stanowisko zastępcy kierownika Wydziału Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ZASTĘPCY KIEROWNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI, UBRANISTYKI
I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja, prawo;
  • posiadanie co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub innych urzędach państwowych;
  • znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, obejmujących ustawy (m. in.): o gospodarce nieruchomościami, o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność podejmowania decyzji, operatywność, dyspozycyjność, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność szybkiego uczenia się;
  • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel, Power Point).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Dekretacja korespondencji, koordynacja i nadzorowanie wykonywanych zadań w Wydziale Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w zakresie gospodarki nieruchomościami.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i oddawaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości osobom fizycznym i prawnym w drodze przetargu oraz w trybie bezprzetargowym.
  3. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych wolnych w drodze przetargu oraz głównym najemcom w drodze bezprzetargowej wraz ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste gruntu.
  4. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej na zbycie nieruchomości komunalnych wraz z wykonaniem zadań wynikających z tego tytułu określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości gminnych.
  6. Prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów stanowiących własność gminy na grunty stanowiące własność lub będące w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych.
  7. Prowadzenie spraw w zakresie dokonywania darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego.
  8. Prowadzenie spraw związanych z obciążaniem nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi – służebności gruntowe, służebności przesyłu.
  9. Prowadzenie spraw dotyczących przedłużenia okresu użytkowania wieczystego gruntu.
  10. Przygotowywanie wniosków wraz z dokumentacją do wojewody w sprawie przekazania mienia Skarbu Państwa na rzec zmienia komunalnego.
  11. Prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz mienia komunalnego w drodze cywilnoprawnej.
  12. Prowadzenie spraw związanych z prawem pierwokupu przysługującym gminie.
  13. Prowadzenie spraw w zakresie udzielania użytkownikom wieczystym 50% bonifikaty od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, jeżeli nieruchomość jest przeznaczona lub wykorzystywana na cele mieszkaniowe.
  14. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań z działki gruntu wydzielonej pod drogi publiczne gminne, które z mocy prawa przeszły na własność gminy w trybie uzgodnień z właścicielem oraz według zasad i trybu obowiązujących przy wywłaszczeniu nieruchomości.
  15. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i projektów zarządzeń Burmistrza Miasta Augustowa z zakresu gospodarki nieruchomościami.
  16. Prowadzenie spraw dotyczących przejmowania przez Skarb Państwa nieruchomości miejskich pod drogi krajowe.
  17. Prowadzenie spraw wynikających ze zwrotu wywłaszczonych nieruchomości na rzecz poprzedniego właściciela.
  18. Prowadzenie spraw w zakresie wyrażenia zgody na dysponowanie gruntem stanowiącym własność miasta na cele budowlane.
  19. Składanie deklaracji na podatek od nieruchomości i na podatek leśny w stosunku do nieruchomości gminnych w każdym roku podatkowym.
  20. Sporządzanie rocznej informacji dotyczącej przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego Ministrowi Skarbu Państwa i Wojewodzie Podlaskiemu.
  21. Sporządzanie projektu planu dochodów i planu wydatków budżetu miasta do projektu budżetu na każdy rok kalendarzowy.
  22. Sporządzanie informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta za półrocze.
  23. Sporządzanie informacji o zmianach w stanie mienia komunalnego za rok budżetowy.
  24. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu.
  25. Przygotowywanie informacji do ewidencji nieruchomości gruntowych.
  26. Przygotowywanie planu wykorzystania zasobów nieruchomości gminnych na okresy 3 letnie stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych;
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (do pobrania Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych)

Warunki pracy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca w budynku piętrowym bez windy;
  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
  • praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Inwestycji, Urbanistyki i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Augustowie” w terminie do 4 września 2018 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa z siedzibą w Urzędzie przy ul. 3 Maja 60, w Augustowie 16-300, tel.: 87 643 42 10, adres e-mail: miejski@urzad.augustow.pl zwany dalej Administratorem.
  2. Inspektor Ochrony Danych , tel. 511 181 730, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Augustowie.
  4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie udzielonej zgody.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  6. a)     prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  7. b)     prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  8. c)     prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:

- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,

-osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;

- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

  1. d)     prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

- Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

  1. e)     prawo do przenoszenia danych;
  2. f)     prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  3. g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnej chwili.
  4. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
  6. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez 1 rok od daty zakończenia rekrutacji.

Augustów, dnia 21.08.2018 r.                                                 

Burmistrz Miasta Augustowa                                                                                                

Wojciech Walulik

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Główny Specjalista Elżbieta Sokołow

Data wytworzenia: 2018-08-21

Wprowadzający: Elżbieta Sokołow

Data modyfikacji: 2018-08-21

Opublikował: Elżbieta Sokołow

Data publikacji: 2018-08-21