Ogłoszenie o naborze na stanowisko - Zastępca Kierownika Wydziału Inwestycji

Termin ważności strony 2016-05-26

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA
16 - 300 AUGUSTÓW, UL. 3 MAJA 60
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZASTĘPCY KIEROWNIKA WYDZIAŁU INWESTYCJI

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie budownictwa lub pokrewnym,
  • posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej
    3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, w tym 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji,
  • posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
  • znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o drogach publicznych, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego w zakresie dotyczącym zawierania umów cywilnoprawnych.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętności organizacyjne, dyspozycyjność, terminowość, sumienność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji - Microsoft Office (Word, Exel).

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • określanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych z uwzględnieniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych – wniosków mieszkańców, stowarzyszeń, organizacji;
  • określanie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót;
  • koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
  • ustalanie kosztów inwestycji przygotowania projektów budżetu na dany rok;
  • przygotowywanie projektów umów o roboty budowlane, dostawy, usługi, pełnienie funkcji inspektora nadzoru, prace projektowe z nadzorem autorskim;
  • przeprowadzenie, koordynowanie działań związanych z przebiegiem inwestycji;
  • przygotowywanie i udział w procesach przekazywania placu budowy, odbiorów częściowych, ostatecznych, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • przygotowywanie i udział w procesach tworzenia dokumentacji rozliczenia finansowego i  rzeczowego zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
  • gromadzenie danych finansowych, rzeczowych, technicznych zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
  • sporządzanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta, jego aktualizowanie i monitorowanie;
  • współdziałanie z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych;
  • udział w planowaniu budżetu w zakresie inwestycji realizowanych z udziałem środków zewnętrznych;
  • sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji i projektów na terenie Miasta dofinansowywanych ze środków pozabudżetowych;
  • wykonywanie zadań zarządcy i zarządu dróg gminnych określonych w przepisach
    o drogach publicznych oraz dróg wewnętrznych;
  • realizacja zadań dotyczących energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia ulicznego na drogach publicznych, drogach wewnętrznych;
  • nakazywanie właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
  • zatwierdzanie ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli;
  • realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
    w ramach inicjatywy lokalnej;
  • realizacja i nadzór nad wydatkami z dotacji dla gmin uzdrowiskowych oraz sporządzanie sprawozdania z wykorzystania dotacji,
  • zastępowanie Kierownika Wydziału Inwestycji.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata  oraz  szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych,
  • kopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe magisterskie,
  • kopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopie świadectw pracy,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Warunki pracy:

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  • praca w siedzibie Urzędu Miejskiego – budynek piętrowy, brak windy,
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca przy komputerze.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. 3 Maja 60, 16 – 300 Augustów, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Augustowie” w terminie do dnia 25 maja 2016 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. 3 Maja 60.

Augustów, dnia 11.05.2016 r.                                              Burmistrz Miasta Augustowa

                                                                                                       Wojciech Walulik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: BURMISTRZ MIASTA

Wprowadzający: BURMISTRZ MIASTA

Data modyfikacji: 2016-05-11

Opublikował: Daniel Wojewnik

Data publikacji: 2016-05-11