Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Augustowie

BURMISTRZ MIASTA AUGUSTOWA

16 - 300 AUGUSTÓW, UL. MŁYŃSKA 35

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIKA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W AUGUSTOWIE

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy;
    • studia podyplomowe w zakresie organizacji pomocy społecznej;
    • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letnie doświadczenie w pomocy społecznej
    • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
    • znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy;
    • znajomość obsługi komputera programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji (Microsoft Office);
    • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • stan zdrowia pozwalający na pełnienie funkcji kierowniczych,
  • umiejętność organizowania i koordynowania pracy zespołu,
  • wrażliwość na problemy osób, które wymagają wsparcia i ukierunkowania w działaniu,
  • umiejętność nawiązywania współpracy z podmiotami działającymi na polu pomocy społecznej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach problemowych,
  • doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie i koordynowanie pracy zespołu podległych pracowników,
  2. sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej,
  3. opracowywanie planów pracy, przygotowywanie sprawozdań, sporządzanie prognoz potrzeb, dokonywanie analiz i oceny zjawisk,
  4. integrowanie środowiska lokalnego, przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób i rodzin,
  5. współuczestniczenie w tworzeniu i wdrażaniu lokalnych programów pomocy społecznej,
  6. kierowanie i odpowiedzialność za działalność statutową oraz realizację zadań Środowiskowego Domu Samopomocy a także zadań wynikających z przepisów prawa,
  7. reprezentowanie ŚDS na zewnątrz,
  8. współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością ŚDS,
  9. wykonywanie czynności pracodawcy stosunku do zatrudnionych pracowników,

 

Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy zawierający szczegółowy przebieg pracy kandydata oraz szczegółowy przebieg nauki z nazwami ukończonych szkół i uczelni;
  • kwestionariusz osobowy do celów rekrutacyjnych (do pobrania Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
  • kserokopia lub odpis dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe;
  • kserokopie lub odpis dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
    i umiejętności;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania: https://bip.um.augustow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko/wyrazenie-zgody-dotyczacej-przetwarzania-dodatkowych-danych-osobowych.html?vid=27230 )
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

      Dokumenty złożone w formie kserokopii powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Warunki pracy:

  • praca z osobami z niepełnosprawnościami;
  • praca w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy – budynek piętrowy bez windy;
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • praca przy komputerze;

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – był niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Augustowie: ul. Młyńska 35, 16 – 300 Augustów,
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Augustowie” w terminie do 27 marca 2024 r. do godz. 15.30 (liczy się termin wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Augustowie, ul. Młyńska 35.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Augustowa
z siedzibą w Urzędzie Miejskim: 16 – 300 Augustów, ul. Młyńska 35, tel. 87 6434210,
e-mail: urząd.miejski@urzad.augustow.pl.

 

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@urzad.augustow.pl.
  2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy,
    w szczególności ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. Administrator udostępni dane osobowe innym podmiotom, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez 2 lata od daty zakończenia rekrutacji.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,                                            

- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,                                                

- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,                                              

- prawo do usunięcia danych osobowych,                                                                             

- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

6. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

7. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich
i organizacji międzynarodowych, chyba że pozyska na to odpowiednią zgodę. Dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

 

 

Augustów, dnia 12.03.2024 r.                                              

Burmistrz Miasta Augustowa

                   /-/

       Mirosław Karolczuk

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Burmistrz Miasta Augustowa

Data wytworzenia: 2024-03-12

Wprowadzający: Anna Stankiewicz

Data modyfikacji: 2024-03-13

Opublikował: Anna Stankiewicz

Data publikacji: 2024-03-12