Dostawa tonerów, atramentów i innych materiałów eksploatacyjnych - zaproszenie do składania ofert
Termin ważności strony | 2011-04-08 |
---|
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 EURO
1. Zamawiający:
Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300Augustów
E-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl, strona: www.urzad.augustow.pl
Tel. 087 643 42 10, fax. 087 643 42 11
NIP 846-00-06-988, REGON 000523264
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: tonery i atramenty – 43 szt., dyskietki – 300 szt., płyty CD i DVD – 500 szt, baterie do UPS – 10 szt.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Specyfikacja warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej: http://um-augustow.pbip.pl
3. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Marek Taraszkiewicz - tel. 087 643 65 88,
- Janusz Zakrzewski - tel. 087 643 42 19.
4. Wymagany termin (okres) realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
5. Dokumentację zamówienia(specyfikację) można odebrać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, pok nr 2, tel. 087 643 42 19, fax. 087 643 42 11.
7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustówdo dnia 08 kwietnia 2011 r. do godz. 12:00.
8. Kryteria wyboru oferty (w %):
- cena - 100 %
9. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
10.Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Augustów 29.03.2010 r.
BURMISTRZ Kazimierz Kożuchowski
Metryka strony