zapytanie ofertowe - Wykonanie Programu opieki nad zabytkami dla miasta Augustowa na lata 2019 - 2022. Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków.
Augustów, dnia 19 luty 2019 r
Znak sprawy: GKRiOŚ.272.2.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nazwa postępowania:
1. Aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków.
2. Wykonanie Programu opieki nad zabytkami dla Miasta Augustowa na lata 2019 – 2022.
Zamawiający:
Gmina Miasto Augustów
ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów
tel. 608 083 514, fax. 87 643 42 11
NIP 846-15-29-116
REGON 790670817
strona: http://bip.um.augustow.pl
1. Opis przedmiotu zamówienia, kod CPV.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków,
- Programu opieki nad zabytkami dla Miasta Augustowa na lata 2019 - 2022
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie weryfikacji zabytków architektury i budownictwa na terenie miasta Augustowa oraz analizy kart adresowych zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków celem wykonania aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków
b) wykonanie Programu opieki nad zabytkami dla Miasta Augustowa na lata 2019 – 2022.
c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2019 r. poz. 2067 z późn. zm) oraz w oparciu o wytyczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2011 r. nr 113, poz. 661)
d) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.
2. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Andrzej Rudak tel. 608 083 514; e-mail:andrzej.rudak@urzad.augustow.pl
Teresa Arciszewska tel. 608 083 514; e-mail: teresa.arciszewska@urzad.augustow.pl
3. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia zawarcia umowy do dnia 28 czerwca 2019 r..
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci dysponujący niezbędną wiedzą oraz doświadczeniem w tworzeniu dokumentów o charakterze programowym w zakresie opieki nad zabytkami.
a)) posiadać doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia- poprzez doświadczenie rozumie się wykonanie lub udział w zespole projektowym przy opracowywaniu (minimum jednego (1) programu) przedsięwzięcia o tematyce i w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia.
b) przedłożyć opis doświadczenia oraz wykaz zrealizowanych opracowań jako załącznik do oferty.
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
5 Kryteria oceny ofert i ich waga.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował najniższą ceną
Kryterium – cena brutto – 100 %
Sposób oceny ofert:
liczba pkt za kryterium=cena najniższax100/cena oferty badanej
6. Miejsce, termin i sposób składania oraz miejsce i termin otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta, pokój nr 7 Urzędu Miejskiego w Augustowie ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów do dnia 5 marca 2019 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 marca 2019 r. o godz. 13,00 w siedzibie Urzędu Miejskiego przy ul. Nowomiejskiej 41, pokój nr 02.
7. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
8. Zawartość oferty
Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego,
opatrzonej napisem: Oferta na wykonywanie:
- aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków,
- Programu opieki nad zabytkami dla Miasta Augustowa na lata 2019 - 2022
– nie otwierać przed 5 marca 2019 r. oraz danymi (pełna nazwa i adres) wykonawcy.
a) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) opis doświadczenia oraz wykaz zrealizowanych opracowań (minimum 1)
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania pisemnie.
10. Dodatkowe postanowienia:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu do złożenia oferty,
Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów wskazanych w zaproszeniu do składania ofert w sytuacji ich niezłożenia wraz z ofertą w wyznaczonym terminie.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zaproszenia do składania ofert,
c) jej złożenia będzie czynem nieuczciwej konkurencji,
d) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – przy czym Zamawiający może zwiększyć kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty,
e) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
g) wpłynęła po terminie,
h) zawiera rażąco niską cenę..
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty,
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który w ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, wykonał nienależycie zamówienie publiczne,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny,
oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i uzyska najwyższą ilość punktów, z zastrzeżeniem pkt 6.
Zamawiający przewiduje negocjacje z wybranym Wykonawcą.
Osoba merytorycznie odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Teresa Arciszewska i Andrzej Rudak - inspektorzy w Referacie Gospodarki Komunalnej Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego.
Burmistrz Miasta Augustowa
Załączniki stanowiące integralną część zapytania ofertowego:
Formularz ofertowy.
Projekt umowy.
Metryka strony