Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycją towarzyszącą – działki nr 4002/22, 4002/25, 4002/26, 4002/27, 4002/32, 4002/44, obręb 3
Augustów, 15 stycznia 2024 r.
Burmistrz Miasta Augustowa
AGP.6721.3.3.2023
INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA AUGUSTOWA
Na podstawie art. 7 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. z 2021 r. poz. 1538 z późn. zm.)
informuję
o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Augustowie, wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycją towarzyszącą. Inwestycja mieszkaniowa polega na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z podziemnym zespołem garażowym, nawierzchniami utwardzonymi ze stanowiskami postojowymi naziemnymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 4002/25, 4002/26, 4002/27, obręb 3 w Augustowie. Inwestycja towarzysząca polega na przebudowie i rozbudowie dróg publicznych – ul. Ziołowej, Miętowej, Rucianej (przebudowa istniejących chodników, rozbudowa o chodniki, przebudowa istniejącego zjazdu, rozbudowa o zjazd, rozbudowa o 35 miejsc postojowych, wykonanie zieleńców) oraz na budowie niezbędnej infrastruktury technicznej - przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, na działkach o numerach ewidencyjnych 4002/22, 4002/32, 4002/44 oraz częściowo na działkach o numerach 4002/26, 4002/27, obręb 3 w Augustowie.
Z wnioskiem można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.um.augustow.pl/ (kolejno zakładki: „Architektura i planowanie przestrzenne”, ”Wnioski o ustalenie lok. inwestycji mieszkaniowej”, „Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycją towarzyszącą – działki nr 4002/22, 4002/25, 4002/26, 4002/27, 4002/32, 4002/44, obręb 3”).
Zainteresowani mogą składać uwagi do wyżej wymienionego wniosku:
- w formie papierowej bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Urzędu Miejskiego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 35 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Augustowie, ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów,
- w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej na adres wydzial.architektury@urzad.augustow.pl,
- w formie elektronicznej za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (elektroniczna skrzynka podawcza jest dostępna poprzez Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Augustowie - strona https://bip.um.augustow.pl/, zakładka „Doręczanie dokumentów elektronicznych”, link: „Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP”, dalej link: „Elektroniczna Skrzynka Podawcza (skargi, wnioski, zapytania do urzędu)” lub bezpośrednio na stronie elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP).
Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta Augustowa z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia wniosku na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy, tj. do 5 lutego 2024 r.
Z up. BURMISTRZA
Zastępca Burmistrza
Sławomir Sieczkowski
Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), zwanego dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Augustowie jest Burmistrz Miasta Augustowa (dalej jako Administrator). Kontakt z Administratorem jest możliwy bezpośrednio w siedzibie urzędu przy ul. Młyńskiej 35, 16-300 Augustów, pod numerem telefonu 511 180 560 lub za pomocą poczty elektronicznej: urzad.miejski@urzad.augustow.pl; 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, email: iod@urzad.augustow.pl; 3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procedury ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycją towarzyszącą; 4) Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2018 roku o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących 5) Administrator udostępni Państwa dane osobowe następującym podmiotom: operatorom pocztowym, firmom informatycznym, których aplikacje są wykorzystywane przez Administratora, Administrator udostępni również Państwa dane osobowe innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa, w ramach przysługującego mu uprawnienia bądź w związku z koniecznością spełnienia ciążącego na nim obowiązku prawnego; 6) Administrator przetwarza Państwa dane osobowe przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, narodowego zasobu archiwalnego i archiwów; 7) Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: a) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15 – 17 RODO; b) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach określonych w art. 18 RODO; c) przenoszenia danych, w przypadkach określonych w art. 20 RODO; d) wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w art. 21 RODO; e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); W celu skorzystania z praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych; 8) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9) Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Metryka strony