Wydział Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji
Wydział Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji
- Kajetan Kłoczko - p.o. Kierownika, pokój 402, e-mail: kajetan.kloczko@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-28
- Marta Markowska - Inspektor, pokój 403, e-mail: Marta.markowska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-29, 532 364 014
- Katarzyna Barszczewska - Inspektor, pokój 403, e-mail: Katarzyna.Barszczewska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-29, 532 364 014
- Marta Sianko - Inspektor, pokój 402, e-mail: Marta.Sianko@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-28, 516 060 316
- Tomasz Rybakowicz - Pomoc Administracyjna, pokój 403, e-mail: Tomasz.Rybakowicz@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-29
- Marcin Kapuściński - Podinspektor, pokój 403, e-mail: Marcin.Kapuscinski@urzad.augustow.pl, tel. 87 643-86-29
- Sebastian Rogiński - Pomoc Administracyjna, Augustowskie Centrum Aktywności Seniora, e-mail: Sebastian.Roginski@urzad.augustow.pl, tel. 511 181 104
- Przemysław Niedbała - Sekretarka, e-mail: Przemyslaw.Niedbala@urzad.augustow.pl,
Do zadań Wydziału Komunikacji Społecznej, Kultury, Turystyki i Promocji, należą sprawy związane z realizacją polityki informacyjnej, promocji Miasta, turystyki, kultury, jak również promocji potencjału gospodarczego Miasta a w szczególności:
- w zakresie promocji Miasta:
- realizowanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Burmistrza,
- planowanie, realizacja i koordynacja kampanii i projektów promocyjnych Miasta w kraju i za granicą,
- kreowanie polityki wizerunkowej Miasta i opracowanie oraz realizacja strategii promocji Miasta,
- koordynowanie wydarzeń i przedsięwzięć promujących Miasto,
- współpraca z mediami i innymi podmiotami w zakresie promocji Miasta,
- przygotowywanie wydawnictw, druków i materiałów promocyjnych, informacyjnych, okolicznościowych i ich dystrybucja,
- współpraca z miejskimi instytucjami sportu i kultury oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie przygotowania programów i realizacji imprez, konkursów i przedsięwzięć promocyjnych, kulturalnych i sportowych,
- pozyskiwanie partnerów programów promocyjnych,
- monitorowanie efektów podejmowanych działań promocyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu, flagi i logo miasta,
- opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie systemu identyfikacji wizualnej Miasta,
- prowadzenie profili Miasta na portalach społecznościowych,
- obsługa delegacji, gości krajowych i zagranicznych,
- koordynowanie i nadzór nad działaniami promocyjnymi instytucji miejskich.
- w zakresie polityki informacyjnej Miasta:
- administrowanie i zarządzanie treściami publikowanymi w internetowym serwisie Miasta augustow.pl oraz serwisie Urzędu www.urzad.augustow.pl,
- organizowanie konferencji prasowych dotyczących spraw Miasta i obsługa medialna Burmistrza,
- współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz innymi instytucjami w zakresie opracowywania
i upowszechniania informacji o działalności Burmistrza, Urzędu, jednostek organizacyjnych Miasta, - udzielanie odpowiedzi lub opiniowanie projektów odpowiedzi na publikacje zamieszczone w mediach,
- przekazywanie mediom informacji o funkcjonowaniu Miasta i Urzędu,
- monitorowanie przekazów medialnych na temat Augustowa,
- promowanie aktywnego uczestnictwa mieszkańców w życiu publicznym i społecznym Miasta, m.in. poprzez promocję budżetu obywatelskiego, konsultacji społecznych i innych narzędzi współpracy organów Miasta z mieszkańcami,
- koordynowanie i nadzór nad działaniami informacyjnymi instytucji miejskich.
- w zakresie turystyki:
- współpraca w zakresie promocji turystyki z instytucjami, organizacjami, przedsiębiorcami, osobami fizycznymi, prawnymi w sprawach rozwoju turystyki: w tym oferty turystycznej, bazy rekreacyjnej i noclegowej, organizacji imprez itd.,
- kreowanie i promowanie nowych atrakcji i istniejących produktów turystycznych Augustowa,
- prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie (z wyłączeniem tych obiektów, którym rodzaj i kategorie ustala wojewoda),
- prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej lub, w przypadku powierzenia tego zadania podmiotowi zewnętrznemu, sprawowanie nadzoru nad realizacją zadania prowadzenia Centrum Informacji Turystycznej, w szczególności w zakresie:
- udzielania informacji o Augustowie i okolicach,
- udzielania informacji na temat możliwości komunikacyjnych oraz połączeń lokalnych, regionalnych, krajowych oraz innych, wynikających z potrzeb turystów,
- prowadzenia ankiet wśród turystów na temat ich opinii i potrzeb,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w szczególności z Augustowską Organizacją Turystyczną i Podlaską Regionalną Organizacją Turystyczną,
- w zakresie kultury:
- nadzór nad działalnością Augustowskich Placówek Kultury,
- współdziałanie z instytucjami kultury, stowarzyszeniami i związkami twórczymi oraz fundacjami w zakresie realizacji na terenie Miasta wspólnych przedsięwzięć kulturalnych,
- prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury,
- w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji celowych na realizację zadań publicznych Miasta w zakresie: turystyka, krajoznawstwo i promocja oraz kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego - przez organizacje pozarządowe, zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych oraz o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- prowadzenie postępowań o udzielenie wsparcia lub powierzenia realizacji zadań publicznych w formie konkursu ofert,
- kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji celowych udzielonych na realizację zadań publicznych,
- w zakresie promocji gospodarczej i inwestycyjnej Augustowa:
- współpraca w przygotowywaniu i popularyzowaniu informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w Mieście,
- współpraca w inicjowaniu, opracowywaniu, tworzeniu materiałów informacyjno - promocyjnych na temat oferty inwestycyjnej Miasta - filmy, foldery, broszury, strony internetowe,
- współpraca w podejmowaniu działań z zakresu public relations w celu efektywniejszego pozyskiwania inwestorów,
- współpraca z krajowymi i międzynarodowymi mediami gospodarczymi,
- współpraca przy prezentowaniu ofert oraz walorów inwestycyjnych Miasta w kraju i za granicą, m.in. na misjach, targach, forach i konferencjach gospodarczych, w branżowych portalach internetowych i prasie.
Metryka strony