Wydział Organizacyjno- Prawny
Wydział Organizacyjno-Prawny:
- Sylwia Zajkowska - sekretarz - pokój407, e-mail: Sylwia.Zajkowska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 14
- Anna Stankiewicz - inspektor - pokój 409, e-mail: Anna.Stankiewicz@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 15
- Aleksandra Chmielewska - podinspektor - pokój 101, e-mail: Aleksandra.Chmielewska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 10
- Patrycja Szostak - Pomoc Administracyjna- pokój 409, e-mail: Patrycja.Szostak@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 15
- Ewelina Szafran - podinspektor, pokój 101, e-mail: Ewelina.Szafran@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 10
- Anna Rogalewska – Inspektor, pokój 409, e-mail: Anna.Rogalewska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 42 15
- Luiza Stolarska - Pomoc Administracyjna, e-mail: Luiza.Stolarska@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 80 56
- Justyna Molenda - Pomoc Administracyjna, e-mail: Justyna.Molenda@urzad.augustow.pl, tel. 87 643 80 53
- Zadania Wydziału w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz spraw kadrowych obejmują w szczególności:
- przygotowywanie aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu,
- prowadzenie spraw dotyczących pełnomocnictw, upoważnień wydawanych przez Burmistrza,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków i petycji mieszkańców,
- koordynacja zadań dotyczących dostępu do informacji publicznej,
- gospodarowanie funduszem płac, nadzór nad funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem kierowników przedszkoli, szkół, żłobka,
- koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem ocen kwalifikacyjnych pracowników,
- kontrola przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
- współpraca w zakresie realizacji zadań BHP,
- prowadzenie spraw z zakresu służby przygotowawczej pracowników oraz przygotowanie projektów regulaminów wewnętrznych w zakresie służby przygotowawczej,
- prowadzenie spraw z zakresu szkoleń pracowników Urzędu, w tym rejestru szkoleń, sporządzanie planu szkoleń oraz koordynowanie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
- prowadzenie/koordynacja spraw związanych z ochroną osób zgłaszających nieprawidłowości i naruszenia prawa
- prowadzenie spraw z zakresu pracowniczych planów kapitałowych.
- Zadania Wydziału w zakresie obsługi Rady i jej organów:
- przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie przewidzianym kompetencjami,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady,
- prowadzenie ewidencji protokołów sesji Rady i posiedzeń komisji,
- wykonywanie administracyjno-organizacyjnej obsługi sesji Rady, posiedzeń komisji i innych spotkań w ramach pracy Rady,
- nadzór nad terminowym rozpatrywaniem i załatwianiem interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji,
- publikacja uchwał Rady, protokołów posiedzeń Rady i komisji w Biuletynie Informacji Publicznej,
- nadzór nad aktualizacją bazy uchwał Rady, aktów prawa miejscowego i ich tekstów jednolitych i ujednoliconych,
- przesyłanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
- Z zakresu obsługi sekretariatu Burmistrza:
- obsługa kancelaryjno – biurowa Burmistrza, I Zastępcy Burmistrza oraz II Zastępcy Burmistrza, w tym protokołowanie spotkań i narad organizowanych przez Burmistrza i Zastępców,
- koordynowanie działań w zakresie uczestnictwa Kierownictwa w uroczystościach, spotkaniach i konferencjach,
- organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców oraz zapewnienie ich sprawnej obsługi,
- przygotowywanie list obecności pracowników,
- prowadzenie książki wyjść prywatnych i służbowych pracowników,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników,
- obsługa organizacyjna i biurowa Kolegium Burmistrza.
Metryka strony